Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od sao »

Ahoj chlapci

Ono se toho ve vodě a o vodě semele tolik, že by jeden žasl.
Všichni víme, že je ta naše voděnka velkej fenomén a že na sebe nedá moc šahat, nebo sahat, jen coby vánek větérku a i tak si z nás pořád jenom „utahuje“ a nos z toho máme taky šeci velkej, jak ten - no :eliar: jak se menuje -- Pinóóchio.

Těžká voda, těžká voda. Kdo ví, co tam ta holka jedna vlastně dělá. :baby:
Žeby to chladila?, páč bysme taky na tom třeba mohli smažit šnycle a nebo v zimě by to ohřívalo…..
O tom, žeby čerstvá voda fungovala lépe – no ! Tak o tom by se dalo polemizovat asi hodně dlouho, protože už tenkrát, jak jsem psal, se mi z toho udělala želatina a víš dobře, že jsem se tenkrát celej dohukanej ptal :

Help :help: ?? Mám to vylít, když to tak dobře maká a nebo nechat . Odpověď byla jednoznačná .
NECHEJ TO TAM a uvidíme, co bude dál.
Makalo to nějakej čásek dál, teda můžu říct, že jako ďásek, a novou sem dal jenom proto, že sem tam vlastně dal novej model.

Takže – „ čerstvá nebo jetá“ – asi šecko „ jedno“ ( dočasu).
Je sice pravda, že jak to „ třebas“ bylo šecko vycucaný, tak nastala nějaká prapodivná věc, protože jsem tomu dával pěkně po kulách, aby jakože echt.

Jinak ozval, neozval -- toť otázka nadevšechny otázky. :ewhistle:
Víš, jak to se mnou je. A taky čekám, až se tady za mnou „jednou“ zastavíš. Semo-tamo snad jedeš okolo Ne?
A máte to za rohem (či bukem ?) Co ? Lajko ? (dal bych si zase jednou dobré cigárko, aj jaj )
No jak tak koukám na čas Tvého příspěvku, (Napsal: stř 26 srp 2015 1:52) , tak by to nebyl až takovej problém, tž bys do toho komplu nečučel tak dlouho.

Du zasejc něco máknout. :smoke:


Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Peter11 »

Další měření.
Musím bohužel konstatovat že nemaká. Po každém i velmi lehkém ubrání plynu auto spolehlivě spomaluje.
Může sem někdo hodit nějaké měření? Alespoň v porovnání s normovanou spotřebou v techničáku. Ne elektronické, pěkně podle doplněného paliva do nádrže.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Ilem »

Ono taky záleží na tom, co máš za auto. Čím modernější s menší spotřebou, tím je vliv spořiče méně patrný. Nejvíc byl účinek patrný na Wartburku. Klesla mi spotřeba z 10 na 8l a to jsem jezdil tak, že nestačil tachometr (150 km/h). Kdyby jen nestačil. Na rychlosti 140 se tepeve dostával do tahu a bylo to jako když zapneš forsáž. Když byla ručička na 0 z druhé strany, už jsem víc nepřidával, to auto na takové rychlosti nebylo stavěné a měl jsem dost starost to udržet na silnici. Bez spořiče jsem na 140 - 150 končil (pode počasí). Pak jsem to chtěl ještě trochu vylepšit a už to nebylo ono. Už nikdy se mi pak nepodařilo docílit původního výkonu. Někde to tu popisuji, najdeš to, když budeš hledat okurkáč.
Hodně patrný je vliv spořiče i u starých dieslů.


"Dum spiro spero"
Ciceron
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od sao »

Peter11 píše:Další měření.
Musím bohužel konstatovat že nemaká. Po každém i velmi lehkém ubrání plynu auto spolehlivě spomaluje.
Může sem někdo hodit nějaké měření? Alespoň v porovnání s normovanou spotřebou v techničáku. Ne elektronické, pěkně podle doplněného paliva do nádrže.




No. Můžu k tomu říct jenom jedno -- je to přehlcené. Zapoj nějakej fajnovej regulátor a pohybuj se v rozmezí 20mA až dejme tomu 200mA. Až najdeš tu správnou hodnotu, tak se to snaž doladit.

Jak píše dole Ilem. (10 na 8l ) ale neber to na litry, ale na procenta. To znamená, že Il jede (jel) o 20% nížeji

A taky můžu ještě jedno "poradit" : Věř tomu a pojede Ti to s min. spotřebou.
Nebudeš-li tomu věřit a budeš-li si to furt jenom ověřovat a hledat nějaké pochybnosti a nesrovnalosti, nikdy nedosáhneš výsledků, které od toho očekáváš.
Hoď předsudky za hlavu a nebudeš se stačit divit nejen u tohoto, ale u všeho co budeš kdy dělat.

Všechno Ti najednou bude šlapat jak hodinky.
Až k tomuto ve svém vlastním nitru dojdeš, tak budeš skákat až do stropu :jump: a v ten okamžik si řekneš : Byl jsem slepý. Proč jsem jenom neposlouchal své srdce. (nebo tak nějak).
Kdo to nezažije, nepochopí. :smoke:


Nedělám si srandu Sao


[hr]


No a pokud ani todlencto „někdo - kdokoli“ nepochopí, tak je nastrčenej, za učelem škodit.
Tuto poznámku prosím v žádném případě nekomentovat. Je to kanadský žertík.


sgt. belek
Stálý člen
Příspěvky: 39
Registrován: pát 29 bře 2013 11:09
Dal: 3 poděkování
Dostal: 13 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od sgt. belek »

Jo, přesně tak.
Mně nakonec stačilo jen uvěřit a spotřeba klesla i bez jakékoli přidané techniky. Pravda, trochu klesl i rychlostní průměr, ale na době jízdy to dělá sekundy, takže mě to netrápí.

(už jsem to tu popisoval - není to momentální výplod.)


.
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od sao »

sgt. belek píše:Jo, přesně tak.
Mně nakonec stačilo jen uvěřit a spotřeba klesla i bez jakékoli přidané techniky. Pravda, trochu klesl i rychlostní průměr, ale na době jízdy to dělá sekundy, takže mě to netrápí.

(už jsem to tu popisoval - není to momentální výplod.)


Jak na to tak koukám, tak jsi asi „nepochopil“, co jsem tam napsal a hned to pereš do jiné roviny, která je debatou o úplně něčem jiném. Třebas kvantová Fyzika, či mechanika, ale o tomto se tady nedá psát, ba ani debatovat. To je snad na někdy u Jeffa (šmitec) :pivko:

Má slova :

„A taky můžu ještě jedno "poradit" : Věř tomu a pojede Ti to s min. spotřebou.
Nebudeš-li tomu věřit a budeš-li si to furt jenom ověřovat a hledat nějaké pochybnosti a nesrovnalosti, nikdy nedosáhneš výsledků, které od toho očekáváš.
Hoď předsudky za hlavu a nebudeš se stačit divit nejen u tohoto, ale u všeho co budeš kdy dělat.

tady v tomto smyslu říkají jenom jedno:

Pokud nebudeš na čemkoli pracovat se zápalem a nebudeš věřit tomu co děláš, tak nikdy nic neuděláš a nedokončíš, i kdyby ses snažil sebevíc a Petr ví, jak jsem to myslel a proto si ho taky vážím, je to hlava otevřená a koumavá.
Takže pleteš hrušky a jablka --- ne-e¨ o hrobě ani nemluvě :enaughty:

Ps: Nemám čas na blbosti - Amen. :smoke:

No a Ps 2: Jestliže jsi to ale myslel vážně, a bez předsudků a vysmívání se, proto ty uvozovky, tak jak jsem vzpomenul hen nahoře, tak u Jeffa budeš mít prostor.
Tady už ne, --- snad jiné a vhodnější vlákno


Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Peter11 »

Pokud budu jenom věřit a neověřovat, tak můžu vydávat za pravdu cokoli. Oponenty pošlu do pr... a se skupinou věřících kteří nepřeložili ani stéblo slámy přes sebe můžu zbytek světa označit za pitomce.
Výsledky měření ukazují spíše na stoupajíci spotřebu. Neexistuje ani náznak databáze kde bych zjistil typy motorů a způsobů regulace paliva u kterých a za jakých podmínek to funguje. V testování budu pokračovat dál s určitou modifikaci systému.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
wolf234
Starší člen
Příspěvky: 158
Registrován: sob 18 říj 2008 12:47
Bydliště: u pajkovačky
Dostal: 9 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od wolf234 »

trko som dal vcera do auta bohužial spotreba je v reale vyššia s trkom aspon podla toho čo mi ukazuje palubny počitač - miesto neho pojde deskovy vyvijač :x


Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Peter11 »

wolf234 píše:trko som dal vcera do auta bohužial spotreba je v reale vyššia s trkom aspon podla toho čo mi ukazuje palubny počitač - miesto neho pojde deskovy vyvijač :x
Neukvapuj se ve výrazech. Nejdřív uveď typ, motorizaci a pak až výsledky měření. Palubní počítač je to poslední co mne zajímá. Měření po 100 km je zbytečné!!!


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Ilem »

Už se to tu psalo, TRko a jiné podobné spořiče fungují nejlépe u starých motorů s nedokonalým spalováním. Domnívám se, že voda, která se dostane do motoru, ať už ve formě jemné páry, nebo Brownova plynu zlepšuje spalování. Především zpomaluje hoření, zlepšuje kompresi. Díky tomu palivo lépe prohoří a je lépe využito. (Zná to každý, kdo někdy jezdil na Pionýru, za sucha to nechtělo jet, ale když byly mlhy, jelo to jako blázen.) U moderních motorů, u kterých je spalování na vysoké úrovni je těžké něco zlepšovat. Proto se vliv neprojeví. Zvýšení spotřeby bych přičítal spíš snižování okolní teploty (větší odpor maziva, než se motor ohřeje).


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
wolf234
Starší člen
Příspěvky: 158
Registrován: sob 18 říj 2008 12:47
Bydliště: u pajkovačky
Dostal: 9 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od wolf234 »

ja viem ze mate pravdu určite ta vlhkost pomaha ale vysvetlit to motoru to už je ina vec motor 1,9 tdi - kupim ten doskoví dry cell a potom uvidim ci to pojde naja zdene no tych sto uz bude


Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Peter11 »

Prokazatelné snížení spotřeby u 1.9SDI jsem dosáhl jenom přisávaním vody. Vyladění trvá nějakou dobu, jedná se o velmi malé množství cca 2dl na 100km. Spotřeba skokově klesla o 12 - 15%. U všech druhů elektrolyzérů šlo jenom o náhodný efekt s neprůkaznými výsledky měření.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Ilem »

Je třeba si uvědomit, že výsledkem hoření BP je velmi jemná vodní mlha. Tak jemná, že žádným přisávánim se tak jemná neudělá. A o tom to podle mně je.


"Dum spiro spero"
Ciceron
deʒa vy
Zasloužilý člen
Příspěvky: 362
Registrován: čtv 30 dub 2015 9:17
Dal: 86 poděkování
Dostal: 95 poděkování

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od deʒa vy »

Chlapci nič v zlóm no tu sa vám v debate nejak začínajú prepletať dva rôzne smery sporičov - suchý & mokrý...


Být sám sebou má za následok vyhostenie mnohými luďmi, podrobenie se prianiu iných má za následok být vyhosteným sám v sebe... Príroda nerobí žiadne skoky... Míerou chápania člověk pracuje na sebe, mierou nechápania na toho, kdo chápe víc...
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: TRkové řady vyvíječů

Příspěvek od Ilem »

Osdobně považuji generátor BP za spořič mokrý. Jediný suchý spořič, pokud vím tu představil Poota pod názvem UFko a o tom tu řeč nebyla.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Odpovědět

Zpět na „Sao“