Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
AUTO..na vodu
- rival
- Hlavní admin - živý člověk
- Příspěvky: 1360
- Registrován: stř 16 lis 2005 9:44
- Bydliště: severní čechy
- Dal: 14 poděkování
- Dostal: 227 poděkování
- Pohlaví:
- Kontaktovat uživatele:
Re: AUTO..na vodu
Duraj, tohle fórum je zaměřeno na alternativní zdroje energie. Pokud bony1 něco ví a chce nám to sdělit, budeme jenom rádi. I my ostatní máme mozek a dokážeme jej používat. Přestaň se tedy do něho navážet...
rival - živý člověk
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 283
- Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
- Dostal: 4 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Podívej se třeba sem:Rival píše:Duraj, tohle fórum je zaměřeno na alternativní zdroje energie. Pokud bony1 něco ví a chce nám to sdělit, budeme jenom rádi. I my ostatní máme mozek a dokážeme jej používat. Přestaň se tedy do něho navážet...
http://upramene.cz/forum/viewtopic.php? ... 01#p142101
To je přínosná debata, že...?
Jeden něco pleskne (třeba o přesně spárovaných polovodičích), druhej na to kvákne další nesmysl atd.
O co tady jde...?
-
- Starší člen
- Příspěvky: 129
- Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 21 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Sve poznatky tady pisu od sameho zacatku pro ostatni cleny fora, NE pro duraje! Nikdy sem si nevymyslel, nelhal a vse bylo pravdive. Tohle neni forum o dokazovani, urazeni ostatnich a hadani. Ale to by jsme nebyli v Cesku, aby se nenasel psychicky nemocny jedinec ktery bude rejpat a cela diskuze se zvrhne k prestrelce, jestli tady bude jeste Duraj smrdet, tak koncim.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 283
- Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
- Dostal: 4 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Nelžeš, ano?bony1 píše:Sve poznatky tady pisu od sameho zacatku pro ostatni cleny fora, NE pro duraje! Nikdy sem si nevymyslel, nelhal a vse bylo pravdive. Tohle neni forum o dokazovani, urazeni ostatnich a hadani. Ale to by jsme nebyli v Cesku, aby se nenasel psychicky nemocny jedinec ktery bude rejpat a cela diskuze se zvrhne k prestrelce, jestli tady bude jeste Duraj smrdet, tak koncim.
A co je to za blafy o přesně spárovaných polovodičích v lokomotivě?
Myslíš si, že zrovna o tomhle nic nevím?bony1 píše:... pracuju s nejvýkonějšíma polovodičema na pohon tažných lokomotiv s výkonem 4MW. Jsou serioparalelně zapojené přesně spárované a je jich tam tuny....
Žádné polovodiče se takto nepárují.
A co to je za kec o tom, že jsi vymyslel pereptuum mobile a pálíš vodu?
Zase jen takové prázdné tlachání, že...?
Psychicky nemocný jedinec je ten, který notoricky lže.
A to seš ty...!
-
- Starší člen
- Příspěvky: 129
- Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 21 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Tak ted jsi to tady zazdil a vsechno vypovida o tom jakej ses primitiv, kdyz tvrdis ze voda neni palivo a ma nulovou energii a ze polovodice se neparuji prosímtě bez zpátky do školy a uč se, vidím ze si lajdak a flákas to. A už to tady nekomentuj,nikdo na tvé keci neni zvedavej, za celou dobu jsi tady nic užitečneho nepřinesl, jen meles pantem
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 283
- Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
- Dostal: 4 poděkování
Re: AUTO..na vodu
1.bony1 píše:... ses primitiv, kdyz tvrdis ze voda neni palivo a ma nulovou energii a ze polovodice se neparuji ....
Ano, voda má nulový chemický energetický potenciál, nemůže tedy být palivem.
To je obecně známá věc a každý ví, že se voda používá k hašení.
2.
Výkonové polovodiče v lokomotivách se nijak nepárují.
Ani diody a tyristory v kotevních měničích, budících měničích a ani v měničích pomocných pohonů.
Pokud chceš oponovat, uveď, proč by se měly párovat a v jakém zařízení.
.
-
- Starší člen
- Příspěvky: 129
- Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 21 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Možna máš představu a dělal jsi tyristorovou menicovku trakcnich motoru, ale spatne. Tak to dělají i sikmooky, proto to sou sracky a nic to nevydrzi. Tyristory v kotevnich menicich jsou zapojene serioparalelne a ty se paruji na Igs a to pod plnym vykonem zahrate na provozni teplotu.Samozřejmě je to relativne blbuvzdorne a budici elektronika je navrzena tak, aby byl pozvolny narust vykonu,to umozni zapojit i nesparovany polovodic ovsem na ukor spolehlivosti. Dalším příkladem parovani jsou nízkofrekvencni zesilovace, tam je primo nutnosti sparovat tranzistory kvuli linearite a vykonu.A ted mi to zkus vyvratit a ukamenujem te
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 283
- Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
- Dostal: 4 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Nejrozšířenější řady 16x, 36x:bony1 píše:Možna máš představu a dělal jsi tyristorovou menicovku trakcnich motoru, ale spatne. Tak to dělají i sikmooky, proto to sou sracky a nic to nevydrzi. Tyristory v kotevnich menicich jsou zapojene serioparalelne a ty se paruji na Igs a to pod plnym vykonem zahrate na provozni teplotu.Samozřejmě je to relativne blbuvzdorne a budici elektronika je navrzena tak, aby byl pozvolny narust vykonu,to umozni zapojit i nesparovany polovodic ovsem na ukor spolehlivosti....
Hlavní tyristory v kotevních měničích jsou v sérii. Nic se nepáruje.
Antiparalelně k nim jsou zhášecí tyristory s diodami, opět se nic nepáruje.
-
- Starší člen
- Příspěvky: 129
- Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 21 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Neprehanej proboha, jedna seriova vetev polovodicu by nikdy trakcni motor neutahla! Konkretne v radach 16X a 36X je v jedne vykonove skrini pro jeden trakcni motor 8 seriovych rad pripojenych paralelne. I tak dostavaji polovodice poradne na prdel. Tohle ale neni forum o polovodicich ale alternativnich energiich tak nemichej jablka s hruskama
Re: AUTO..na vodu
Ahoj lidi, už jsem tady dlouho nebyl - ale - to je teda úroveň...
bony1, nereraguj - prosím na toho omezeného provokatéra, kterej nepochopil a nechce ...
bony1, nereraguj - prosím na toho omezeného provokatéra, kterej nepochopil a nechce ...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 283
- Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
- Dostal: 4 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Konkrétně v řadách 16x a 36x jsou v kotevních měničích typu PULS - DELTA hlavní tyristory, označené U9 až U16, řazeny SÉRIOVĚ.bony1 píše:Neprehanej proboha, jedna seriova vetev polovodicu by nikdy trakcni motor neutahla! Konkretne v radach 16X a 36X je v jedne vykonove skrini pro jeden trakcni motor 8 seriovych rad pripojenych paralelne. I tak dostavaji polovodice poradne na prdel...
A tyristory zhášecí, značené U1 až U8, jsou rovněž V SÉRII.
Mimochodem - jedna skříň není jen pro jeden motor, ale dvojice skříní napájí jeden okruh motorů s kotvami zapojených trvale v sérii.
Opravdu tu nezkoušej psát o něčem, co zná někdo jiný, než ty, mnohem lépe.
A na jakýkoli elektrolytický rozklad vody je nutný proud - jen a pouze jeho tokem jsou trhány vazby v molekulách.
Frekvence s tím nemá co do činění.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: pát 29 bře 2013 11:09
- Dal: 3 poděkování
- Dostal: 13 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 283
- Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
- Dostal: 4 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Ovšem v těch lokomotivách se nic takového nedělá.sgt. belek píše:https://www.google.cz/url?sa=t&source=w ... 1mm5_oydzQ
Parovat by se měly. Viz odkaz.
Ani není co a s čím párovat, protože jsou v sérii po 8 kusech hlavních tyristorů a zcela jiný typ tyristorů pak po 8 kusech zhášecích, taktéž zapojených v sérii.
K původnímu tématu:
Pro rozklad vody je vždy nutná energie.
Rozkladem získané plyny pak mohou uvolnit vždy nejvýše tolik energie, kolik bylo vloženo do procesu. Vzhledem ke ztrátám pak bude množství využitelné energie nižší, než vložené.
Změna polarity během elektrolýzy je naprostý nesmysl už kvůli nutnosti odvodu plynů od jednotlivých elektrod - vodíku od katody a kyslíku od anody.
Vytvářet směs plynů je nesmyslné už kvůli bezpečnosti.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Změnou polarity se využívá elektromomotorická síla nebo energie, je na to i patent.
Přes deset let se tady o něčem bavíme a nějaký duraj nás určitě nerozhází. Popíráme zákon zachování energie, on to vlastně zákon není, jen to stanovili protože na nic lepšího nepřišli.
Přes deset let se tady o něčem bavíme a nějaký duraj nás určitě nerozhází. Popíráme zákon zachování energie, on to vlastně zákon není, jen to stanovili protože na nic lepšího nepřišli.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 283
- Registrován: ned 10 dub 2016 7:20
- Dostal: 4 poděkování
Re: AUTO..na vodu
Změnou polarity se otočí směr toku a tedy i proces na obou elektrodách.lajos píše:Změnou polarity se využívá elektromomotorická síla nebo energie, je na to i patent.
Přes deset let se tady o něčem bavíme a nějaký duraj nás určitě nerozhází. Popíráme zákon zachování energie, on to vlastně zákon není, jen to stanovili protože na nic lepšího nepřišli.
Není tedy možno odebírat každý plyn zvlášť a už jen z toho je jasné, že taková změna nemá žádný význam.