Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Mimův vyvíječ vodíku - pokus o repliku
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Souhlasím s Kutilem, že je konkrétních informací nedostatek. Vznesu vecnou a podstatnou otázku. Chemici by proces funkce vyvíječe s hliníkovými elektrodami nazvali určitý druh reakce vody s hliníkem pri které se uvolňuje vodík. Prímo tak reaguje s vodou bez obtíží treba vápník, kdežto hliník je normálne pasivová, a je ho treba nejdríve aktivovat buď pomocí VN, katalyzátorama, nebo jinak.
Aby to nemohlo být tedy považováno za klasický prípad, zmeril nekdo objektivne hmotnost kalu vzniklého hydroxidu, co spolu s úbytkem hmotnosti vody jasne dá pomocí jednoduchého výpočtu odpoveď, zda jde o klasickou chemickou reakci, nebo ne? (protože se tvrdilo, že hmotnost kalu hydroxidu hliníku je vuči spotrebe vody zanedbatelná)
Doplňující otázka: Proč se zvýší otáčky, když na motorce zavru benzin, než motor zastaví ? Já odpoveď neznám, nechávám prostor.
Aby to nemohlo být tedy považováno za klasický prípad, zmeril nekdo objektivne hmotnost kalu vzniklého hydroxidu, co spolu s úbytkem hmotnosti vody jasne dá pomocí jednoduchého výpočtu odpoveď, zda jde o klasickou chemickou reakci, nebo ne? (protože se tvrdilo, že hmotnost kalu hydroxidu hliníku je vuči spotrebe vody zanedbatelná)
Doplňující otázka: Proč se zvýší otáčky, když na motorce zavru benzin, než motor zastaví ? Já odpoveď neznám, nechávám prostor.
Re: zacatek
Je to blbost. Vůbec nezáleží na množství vodíku. Žádný vyvíječ vodíku nepřekročí Faradaye. Dokud každý nepochopí to, že úspora paliva NENÍ ZÁVISLÁ NA MNOŽSTVÍ VYVINUTÉHO VODÍKU, tak se nedostane dál.PeTr1 píše:Jedna rada pro zacatecniky nez zacnete delat mimuv vyvijec tak si postavte normalni vyvijec bez hliniku par elektrod +-+-+-+-+-tak 3mm mezery.tak ze to bude tlakovat samo sebou prez bublak.hadicku a na konci treba trisku z horaku 1mm.nastartujte sekacku a do karbecu poustejte plyn z vyvijece uvidite ze se vam zvisi otacky.to bych bral jako zaklad a pak bych postoupil dal v postupu vyvijece.a ne hned skocit na mima.
P.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
Re: zacatek
KDYZ TO RIKAS NEBUDU KOMENTOVAT JE ME TO JEDNOAnonymous píše:Je to blbost. Vůbec nezáleží na množství vodíku. Žádný vyvíječ vodíku nepřekročí Faradaye. Dokud každý nepochopí to, že úspora paliva NENÍ ZÁVISLÁ NA MNOŽSTVÍ VYVINUTÉHO VODÍKU, tak se nedostane dál.PeTr1 píše:Jedna rada pro zacatecniky nez zacnete delat mimuv vyvijec tak si postavte normalni vyvijec bez hliniku par elektrod +-+-+-+-+-tak 3mm mezery.tak ze to bude tlakovat samo sebou prez bublak.hadicku a na konci treba trisku z horaku 1mm.nastartujte sekacku a do karbecu poustejte plyn z vyvijece uvidite ze se vam zvisi otacky.to bych bral jako zaklad a pak bych postoupil dal v postupu vyvijece.a ne hned skocit na mima.
P.
Re: Malá poznámka....
Máš pravdu v tom, že replikaci tvého vyvíječe vyprovokoval Rival. Byl to velmi dobrý nápad. Sám jsem se v tom velmi angažoval, bohužel bez základních znalostí nejen o elektrolýze. Pokud si pamatuji tak jsem se snažil všechno poskládat dle tvých informací na fóru a chatu. Z neformálních hovorů z tebou na foru jsem získal mnoho informací. Možno ani netušíš jak zásadních. Všechno bylo veřejně. Sám víš, že jsem nevyužíval soukromé zprávy, ani možnost spojit se s tebou telefonem. Po vstupu Gewa se najednou všechno začalo zamlžovat. Namátkou spor o kondenzátor, jiskřiště, zapojení elektrolyzéru tak, že to znemožnilo chod motoru a různé jiné "drobnosti". Byla to velká exhibice Gewa na fóru, bohužel s tvojí podporou.Mim píše:Nezaložil jsem ani téma "Mimův vyvíječ- pokus o repliku" a ani téma "Disociace vody". Udělal to Rival a Gewo. Tím ovšem se nezříkám toho, že jim a jim právě patří dík, že otevřeli lidem oči na tomhle fóru, že se začalo něco dít. A samozřejmě nejvíce Ivanovi děkuji za přínos. Ale jak napsal již Gewo na počátku vlákna disociace vody "To je to, co tady už tak dlouho, pravda, také trochu zastřeně, zmiňuje Mim a nalézá jen slepé oči a hluché uši. Místo snahy o pochopení se tu objevují další a další neužitečná a zbytečně komplikovaná elektronická zapojení.
Nedivím se, že ho omrzelo zpívat hluchým. A slepí mimice nehoví... "
Bohužel .....
A vytýkání arogance? Kolik arogantních a sprostých lidí mi poslalo maily již nepočítám....
Vstup Iv měl hodně společných vlastností se vstupem Gewa. Značný podíl exhibicionismu a velký nedostatek sebereflexe. Mít pravdu za každou cenu a vyžadování slepé víry.
Tohleto není moje parketa. Mnoho jsem se naučil a vím, že existuje možnost provozu motoru na "vodu". Zatím jenom teoreticky. Přinejmenším to bude fungovat jako omezovač výdajů na energie.
P.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Anonymní
Je zvláštní že mám podobnou tendenci, také jsem se snažil moc nevyužívat mima, ani soukromně, ani telefonicky, ještě k tomu jsme se potkali i osobně na chvíli-o tom to asi není.
dingel- má svoje autíčko toyotu 1,6 16v a má to přispůsobené jak naznačil mim.
Co takhle petr610?
Také byli problesky dalších kteří naznačili že jim to funguje a pak již se tady neobjevili-pamětníci by si mohli něco takového vybavit?
Vyvíječ mám, možnost zkoušet také ale čekám třeba na lepší konstelaci hvězd?!
Tak že co ještě?
Stejně to bude otázka času
(6 granátů)
dingel- má svoje autíčko toyotu 1,6 16v a má to přispůsobené jak naznačil mim.
Co takhle petr610?
Také byli problesky dalších kteří naznačili že jim to funguje a pak již se tady neobjevili-pamětníci by si mohli něco takového vybavit?
Vyvíječ mám, možnost zkoušet také ale čekám třeba na lepší konstelaci hvězd?!
Tak že co ještě?
Stejně to bude otázka času
(6 granátů)
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
Anonymnému
Hlboko sa mýliš.
niekoľko faktov
3 ZP zemny plyn 34 MJ výhrevnost plynu teda odovzdana energia = 9,45 kW - udaj na strankach SPP
Vyhrevnost H (vodiku) oproti zemnemu plynu = 2,6x
To znamena 2,6*9,45= 24,57kW
Na výrobu 1m3 H je bezne znamym sposobom potrebnych 4,3 kW el energie (oficialny vypočet pri bežnej elektrolyze - disociacii vody) udaj z poznatkov pre studentov strednych odbornych skol.
teraz si zoberte do ruky iba obycajnu kalkulacku a vypocitajte si nasledovne,
Kvalitny tzv. turbokotol ma spotrebu plynu na jedno vykurovacie obdobie cca 3200m3 ZP toto mnozstvo si vydelte nasobkom vyhrevnosti H vodiku oproti ZP zemnemu plynu. dostanete predpokladane spotrebovane mnozstvo ZP ktoreho cenu poznate. Taktiez si mozete vysledok porovnat z spotrebou kW el. energie potrebnou na vyrobu vodiku, porovnat s cenou... To vsetko je iba pri vyrobe vodiku bezne znamym a jednoduchym sposobom teda obycajnou elektrolyzou
NA POHON 2 LITROVéHO SPAľOVACIEHO MOTORA JE TREBA 100l kyslíkovo vodíkovej, zmesy, ďalej len brownov plyn. Túto vyrobíme so 17 kW /klasickou elektrolýzou/, a s týmto množstvom dokážeme poháňať motor , ktorý má 100kw výkon. Teda pomer 100 kW na výstupe ku 17 kW na vstupe. Je to výhodné?
sano
niekoľko faktov
3 ZP zemny plyn 34 MJ výhrevnost plynu teda odovzdana energia = 9,45 kW - udaj na strankach SPP
Vyhrevnost H (vodiku) oproti zemnemu plynu = 2,6x
To znamena 2,6*9,45= 24,57kW
Na výrobu 1m3 H je bezne znamym sposobom potrebnych 4,3 kW el energie (oficialny vypočet pri bežnej elektrolyze - disociacii vody) udaj z poznatkov pre studentov strednych odbornych skol.
teraz si zoberte do ruky iba obycajnu kalkulacku a vypocitajte si nasledovne,
Kvalitny tzv. turbokotol ma spotrebu plynu na jedno vykurovacie obdobie cca 3200m3 ZP toto mnozstvo si vydelte nasobkom vyhrevnosti H vodiku oproti ZP zemnemu plynu. dostanete predpokladane spotrebovane mnozstvo ZP ktoreho cenu poznate. Taktiez si mozete vysledok porovnat z spotrebou kW el. energie potrebnou na vyrobu vodiku, porovnat s cenou... To vsetko je iba pri vyrobe vodiku bezne znamym a jednoduchym sposobom teda obycajnou elektrolyzou
NA POHON 2 LITROVéHO SPAľOVACIEHO MOTORA JE TREBA 100l kyslíkovo vodíkovej, zmesy, ďalej len brownov plyn. Túto vyrobíme so 17 kW /klasickou elektrolýzou/, a s týmto množstvom dokážeme poháňať motor , ktorý má 100kw výkon. Teda pomer 100 kW na výstupe ku 17 kW na vstupe. Je to výhodné?
sano
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování
Sano, Berky to popsal úplne presne. Ty pri výpočtu výhrevnost bereš bezduvodne 1kg vodíka, namísto asi 0.1 kg = tolik váží 1m3. Navíc energii vícekrát opisuješ pomocí kW namísto kWh, co muže vést k nejasnostem. Pokud tedy do výpočtu zahrneme i potrebný pomer hustot obou plynu, tak dostaneme následovné tvrzení(možností, jak k tomu dojít je víc) :
1m3 vodíku dá asi 3x méne tepla, než 1m3 metanu (za stejného tlaku, a počáteční teploty).
1m3 vodíku dá asi 3x méne tepla, než 1m3 metanu (za stejného tlaku, a počáteční teploty).
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Veřejná SZ pro Klucka
Psal jsi o moje zkušenosti tak tady jsou“
V první řadě na deskový vyvíječ tak jak ho máš vyrobený „nastojato“ ti nikdy nic nepojede.Tento typ vyvíječe vyrábí silné magnetické pole,které omezí jeho funkci min. o 30% a někdy až na 50%.Můžeš se o tom přesvědčit sám a to kompasem.I samotní výrobci elektrolyzérů přiznávají že1/3 plochy nevyvíjí.V současné době pro deskový vyvíječ neznám lepší řešení než je to mimovo.Desky naležato a provrtat.Vytvoříš něco jako „sít´“ vodičů v prostoru a silně omezíš,nebo rozmělníš magnetické pole.V děrách ti vzniknou nulové magnetické body,které by se daly přirovnat k Helmholtzovo cívkám.Neber to doslovně.
Konstrukci si zvol takovou,aby to šlo dobře rozebírat a samozřejmě skládat.Budeš to dělat dost často a to skládání je docela pakárna.Hliníkové elektrody ti po své zkušenosti vřele nedoporučuji,ale to rozhodnutí je na tobě.Všechny kovy při přechodu „likvidus-solidus“ tvoří iontové vazby a s tím prostě nic nenaděláš.Protože vyvíječ je také i spořič/můžeš použít i název JC/,tak samozřejmě pracujeme i s náboji a vn pulsy a ty ti budou doslova likvidovat krystalickou mřížku na všem kladně nabitém.To je problém i čistoty vody.Já osobně požívám co nejčistší vodu co seženu a upravuji ji kys.citrónovou.Těch způsobů je i více,netvrdím že tohle je to nejlepší.To,čemu se nevyhneš je „galvanizace“ desek po vypnutí.Vyvíječ je taky zdroj a po vypnutí se vše kladné „nalepí“ na vše záporné a obráceně.Na deskách se vytvoří polovodivý povlak a to je ten problém,proč jsem se na tento typ vyvíječe vykašlal.Kdo to má furt čistit.Ten trubkový jednou za dva měsíce rozeberu a vyčistím a je to sranda.U deskáče s tím strávíš dost času.
Až se budeš snažit na tom svém motoru rozchodit ten vyvíječ tak já začínal takto.V první řadě jsem vyhodil startér a pastorek napojil na elektromotor /1,5kW,1420/.Je to pohodlné a praktické a motor můžu startovat i celé dopoledne a vše funguje.Do spořiče nalij co nejčistší destilku a nezapojuj to na zdroj.Napoj pouze podtlak a nech to probublávat.Připoj osciloskop
a měj připravený i elektroskop,něco lepšího,než je ten ledkový.Při určitém průtoku vzduchu se ti vyvíječ-spořič dostane do oscilace a budou vznikat vn pulsy.Elektroskopem budeš detekovat okolo vyvíječe kladnou nábojovou kouli.V ten okamžik to připoj na zdroj a pozoruj všechny změny a dolaď to do oscilace.Motor by se měl dostat do stavu kdy se bude pěkně „kulatě“ otáčet,bez odporu,ale sám nepoběží.Vyzkoušej si také jiskru na svíčce a to VN+ a VN-.Pokud ti tohle bude chodit,tak musíš začít rozkládat vodu.Zvednout vodivost a já osobně jsem pro rozklad použil proud spínaný vn pulsy.Mám to vychytané a je to ten princip co najdeš na plazmacar.Uzavřené jiskřiště funguje lépe jak volné v prostoru.Další věc,kterou budeš muset řešit spíše podle citu je dostat soustavu do souladu s přirozeným tokem energie.
Nehledej rezonanci,hledej soulad.Plavat proti proudu stojí dost energie.Zeměkoule jako dominantní rezonátor „taktuje“ vše živé a neživé.Každý vyvíječ a nebo spořič potřebuje to svoje naladění a to si právě musíš najít ty sám.Pokud se budeš pouštět do separace tak s magnetickou neztrácej čas.Musel bys mít kýbl neodymů,aby jsi opravdu něco separoval
a pak stejně budeš řešit jak tu separaci měřit a nejen to.Vem si do ruky tužku a papír a zkus si namalovat technické řešení,kde soustavu neodymů obtéká 10-15l vzduchu a min. 3l BP a tohle vše je v podtlaku.Asi ten papír brzo roztrháš.Pak je tu ještě jedna možnost a tu jsem nazval studené hoření.Obyčejná oxidace,kdy plyn „probubláváš“ skrze vrstvu uhelného prachu.Učinné,ale dost nepraktické.´Já osobně používám flegmatizaci.Dobře se to reguluje
a měří.Ještě ti chci připomenout,že spalovací motor byl vyvinut na „hoření“ uhlovodíků a na trochu jiné teploty.Já osobně měl problémy s výfukovými ventily a to hlavně kvůli špatnému obtékání okolo hlavy ventilu.Ventil se deformoval a netěsnil.Po vypnutí motoru zchladl ve „zkřivené“ poloze a to byla jeho konečná stanice.Dá se to řešit,ale já už to dělat nebudu.
Píšeš,že máš nově postavený motor,takže nějaká dekarbonizace se tě asi netýká.
To by bylo asi tak všechno a pokud jsem na něco zapomněl tak to doplním.
Ještě na závěr.Tohle všechno je taky moje duševní vlastnictví,ale bez poznatků od Wojnara,Ivana a taky Petra a Mima a spousty jiných bych se tak daleko nedostal.
Musel bych se každé ráno při pohledu do zrcadla stydět,kdybych si tohle všechno nechal jenom pro svoji hamižnou kapsu a časem by se z duševního vlastnictví stalo poševní a já bych se v těch sračkách utopil!!!!!!!!!!!!!!!!!!Co vím,tak prověřím a snažím se to předat dál.Mám akorát jednu podmínku.Chci se při tom dívat těm lidem do očí.
V první řadě na deskový vyvíječ tak jak ho máš vyrobený „nastojato“ ti nikdy nic nepojede.Tento typ vyvíječe vyrábí silné magnetické pole,které omezí jeho funkci min. o 30% a někdy až na 50%.Můžeš se o tom přesvědčit sám a to kompasem.I samotní výrobci elektrolyzérů přiznávají že1/3 plochy nevyvíjí.V současné době pro deskový vyvíječ neznám lepší řešení než je to mimovo.Desky naležato a provrtat.Vytvoříš něco jako „sít´“ vodičů v prostoru a silně omezíš,nebo rozmělníš magnetické pole.V děrách ti vzniknou nulové magnetické body,které by se daly přirovnat k Helmholtzovo cívkám.Neber to doslovně.
Konstrukci si zvol takovou,aby to šlo dobře rozebírat a samozřejmě skládat.Budeš to dělat dost často a to skládání je docela pakárna.Hliníkové elektrody ti po své zkušenosti vřele nedoporučuji,ale to rozhodnutí je na tobě.Všechny kovy při přechodu „likvidus-solidus“ tvoří iontové vazby a s tím prostě nic nenaděláš.Protože vyvíječ je také i spořič/můžeš použít i název JC/,tak samozřejmě pracujeme i s náboji a vn pulsy a ty ti budou doslova likvidovat krystalickou mřížku na všem kladně nabitém.To je problém i čistoty vody.Já osobně požívám co nejčistší vodu co seženu a upravuji ji kys.citrónovou.Těch způsobů je i více,netvrdím že tohle je to nejlepší.To,čemu se nevyhneš je „galvanizace“ desek po vypnutí.Vyvíječ je taky zdroj a po vypnutí se vše kladné „nalepí“ na vše záporné a obráceně.Na deskách se vytvoří polovodivý povlak a to je ten problém,proč jsem se na tento typ vyvíječe vykašlal.Kdo to má furt čistit.Ten trubkový jednou za dva měsíce rozeberu a vyčistím a je to sranda.U deskáče s tím strávíš dost času.
Až se budeš snažit na tom svém motoru rozchodit ten vyvíječ tak já začínal takto.V první řadě jsem vyhodil startér a pastorek napojil na elektromotor /1,5kW,1420/.Je to pohodlné a praktické a motor můžu startovat i celé dopoledne a vše funguje.Do spořiče nalij co nejčistší destilku a nezapojuj to na zdroj.Napoj pouze podtlak a nech to probublávat.Připoj osciloskop
a měj připravený i elektroskop,něco lepšího,než je ten ledkový.Při určitém průtoku vzduchu se ti vyvíječ-spořič dostane do oscilace a budou vznikat vn pulsy.Elektroskopem budeš detekovat okolo vyvíječe kladnou nábojovou kouli.V ten okamžik to připoj na zdroj a pozoruj všechny změny a dolaď to do oscilace.Motor by se měl dostat do stavu kdy se bude pěkně „kulatě“ otáčet,bez odporu,ale sám nepoběží.Vyzkoušej si také jiskru na svíčce a to VN+ a VN-.Pokud ti tohle bude chodit,tak musíš začít rozkládat vodu.Zvednout vodivost a já osobně jsem pro rozklad použil proud spínaný vn pulsy.Mám to vychytané a je to ten princip co najdeš na plazmacar.Uzavřené jiskřiště funguje lépe jak volné v prostoru.Další věc,kterou budeš muset řešit spíše podle citu je dostat soustavu do souladu s přirozeným tokem energie.
Nehledej rezonanci,hledej soulad.Plavat proti proudu stojí dost energie.Zeměkoule jako dominantní rezonátor „taktuje“ vše živé a neživé.Každý vyvíječ a nebo spořič potřebuje to svoje naladění a to si právě musíš najít ty sám.Pokud se budeš pouštět do separace tak s magnetickou neztrácej čas.Musel bys mít kýbl neodymů,aby jsi opravdu něco separoval
a pak stejně budeš řešit jak tu separaci měřit a nejen to.Vem si do ruky tužku a papír a zkus si namalovat technické řešení,kde soustavu neodymů obtéká 10-15l vzduchu a min. 3l BP a tohle vše je v podtlaku.Asi ten papír brzo roztrháš.Pak je tu ještě jedna možnost a tu jsem nazval studené hoření.Obyčejná oxidace,kdy plyn „probubláváš“ skrze vrstvu uhelného prachu.Učinné,ale dost nepraktické.´Já osobně používám flegmatizaci.Dobře se to reguluje
a měří.Ještě ti chci připomenout,že spalovací motor byl vyvinut na „hoření“ uhlovodíků a na trochu jiné teploty.Já osobně měl problémy s výfukovými ventily a to hlavně kvůli špatnému obtékání okolo hlavy ventilu.Ventil se deformoval a netěsnil.Po vypnutí motoru zchladl ve „zkřivené“ poloze a to byla jeho konečná stanice.Dá se to řešit,ale já už to dělat nebudu.
Píšeš,že máš nově postavený motor,takže nějaká dekarbonizace se tě asi netýká.
To by bylo asi tak všechno a pokud jsem na něco zapomněl tak to doplním.
Ještě na závěr.Tohle všechno je taky moje duševní vlastnictví,ale bez poznatků od Wojnara,Ivana a taky Petra a Mima a spousty jiných bych se tak daleko nedostal.
Musel bych se každé ráno při pohledu do zrcadla stydět,kdybych si tohle všechno nechal jenom pro svoji hamižnou kapsu a časem by se z duševního vlastnictví stalo poševní a já bych se v těch sračkách utopil!!!!!!!!!!!!!!!!!!Co vím,tak prověřím a snažím se to předat dál.Mám akorát jednu podmínku.Chci se při tom dívat těm lidem do očí.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
+ 20 b pro L
Za upřímnost a pokusy/postupně přidám/.
Nikdy jsem tak daleko nebyl, vzpomíním si však, že opravdoví maniaci
mají ventily z nerezu, popř. žárupevného materiálu, popř se sodíkem uvnitř pro rozvedení tepla, potom se doporučuje nerez na všech dílech výfuku, a nejvyšší možná provozní teplota motoru jako pracovní.
K.
Nikdy jsem tak daleko nebyl, vzpomíním si však, že opravdoví maniaci
mají ventily z nerezu, popř. žárupevného materiálu, popř se sodíkem uvnitř pro rozvedení tepla, potom se doporučuje nerez na všech dílech výfuku, a nejvyšší možná provozní teplota motoru jako pracovní.
K.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 766
- Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
- Bydliště: Morava
- Dal: 48 poděkování
- Dostal: 269 poděkování
Poděkování
Lubo přidávám se k té mlčící většině a móóc děkuji za poskytnuté info.
Neboj, zasel si dobré semeno které již začalo klíčit a spoustě lidí to usnadní jejich hledání soběstačnosti v energiích.
Všem ostatním bych chtěl jen říci, že na tomto návodě je vidět tu složitost problému. Ti, kteří si mysleli že jen nalejí do vyvíječe auta vodu a motor bude reagovat normálně jako na benzín tak jsou obrovsky naivní. K pocitu jednoduchosti vedou ta videa na netu, kde vše je tak snadné.....
Ještě jednou díky
H.v.
Neboj, zasel si dobré semeno které již začalo klíčit a spoustě lidí to usnadní jejich hledání soběstačnosti v energiích.
Všem ostatním bych chtěl jen říci, že na tomto návodě je vidět tu složitost problému. Ti, kteří si mysleli že jen nalejí do vyvíječe auta vodu a motor bude reagovat normálně jako na benzín tak jsou obrovsky naivní. K pocitu jednoduchosti vedou ta videa na netu, kde vše je tak snadné.....
Ještě jednou díky
H.v.
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 54
- Registrován: sob 04 bře 2006 21:29
- Dostal: 1 poděkování
Super nakopnutie...
ale mohol by si bližšie popísať to VN? Už som sa ťa na to pýtal ako spínať vysokým napätím 12V cez iskrište. Aspoň tak som to s tým spínaním prúdu pochopil. Prípadne by mi niekto iný mohol poradiť? Dík.
Roman.
Roman.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3133
- Registrován: stř 24 led 2007 0:52
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 28 poděkování