Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Dobré srdce Krnova - QR platba na účet města Krnova - Pomoc postiženým při povodních. Více zde...

Moje "škodovka" na vodík!

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: vodík

Příspěvek od Merlin »

x píše:
Novák píše:... mimochodem němci a švédský autobusy na kapalný vodík mají vstřikování buď na ventil nebo přímo/ takže ani profíci si nedovolí mít v sacím potrubí trochu tý směsi.
Mám dobrý zkušenosti s dvoutaktem, je potřeba upravit rozvody a pak to běží.
Prosím můžeš uvést něco bližšího k výrobě vodíku??
Uff. Tak to je síla! Můžeš nám prosím prozradit něco o upravených rozvodech u dvoutaktu? Kýchání do sání u čtyřtaktního motoru tedy vadí, ale plná kliková skříň vysoce výbušné směsi ne?!?

Proboha, lidi! NIKDY, ROZUMÍTE, NIKDY NEZKOUŠEJTE NAKRMIT VODÍKEM DVOUTAKTNÍ MOTOR!!!


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: ProGewo .....

Příspěvek od Merlin »

Mim píše:Omlouvám se za své výpady, ale jsem trochu taková nátura.
Máte ve spoustě věcí pravdu, ale, co je to pravda...
Na výpady jsem zvyklý, tohle ani žádný nebyl, proti těm těžkým kalibrům, které na mne používají to byl jen takový nesmělý pokus... :D Jasně, všechno v dobrém!

NECHCI mít nějakou "pravdu". Co říkám jsou mé názory, které jsem si sám utvořil. Velice rád se nechám přesvědčit o tom, že jsou nedokonalé nebo docela špatné. Kvůli tomu se nerozčiluji, za to děkuji. Ale kladu silný důraz na slovo PŘESVĚDČIT.


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

pro gewo....

Příspěvek od Mim »

No....jak jsem již napsal, pane Wojnare...je to kupodivu až velice prosté...členové fóra ale mají přednost. Ti, kteří jsou vnímaví a pochopíme se. Uznávám, že teď Vám jednoduše odpovědět nelze. Ale....potácení se na místě mezi poskytnutím vědění a nevědění je též otázka svědomí. Promiňte, ale věřím v ducha lidí, kteří chtějí změnit tenhle svět. Zjednodušuji a tvořím. Ze svého a pro všechny. Chci to....prostě jsem si to vybral...ale nechci ty kteří to nejsou schopni udělat pořádně vystavit riziku. Možná, že rozumíte.....


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merlin »

Hmm, dobrá. Členové fóra? A kteří?

Pane, voni i já jsme smýšlením naprosto na stejné koleji! V podstatě opakujou totéž, co jsem řekl předtím. Možná to nečetli dost pozorně... :)

http://www.gewo.info/main/art_info.htm
Naposledy upravil(a) Merlin dne ned 22 říj 2006 23:56, celkem upraveno 1 x.


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Kteří???

Příspěvek od Mim »

Ti, kterým důvěřuji. A poznáme se .....Toť vše...Pak se uvidí... ;)


Však ono to půjde!!!
Návštěvník

Re: pro MIMA

Příspěvek od Návštěvník »

ZDRAVÍM MIME.TAK TY ELEKTRODY SEM UZ OBROUSIL.BĚHEM TYDNE TO BUDU VAŘIT CEOČKEM JO A NECHÁM TAM TY 2mm.JEŠTĚ SLEPIT BUNKU A BUDE TO.ALE STEJNE TAM BUDU TU ELEKTRONIKU MUSET DAT.NO MOŽNA NE UVIDÍME TŘEBE TO BUDE VIRÁBĚT DOST PLYNU.KDYŽ TAK MI TO ZNÁMEJ UDELA ON JE DOBREJ ELEKTRIKAŘ.KDYŽ MU DODAM PLÁNEK TAK BI TO NEMĚL BYT PROBLÉM. :lol:


Karel
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: úte 30 kvě 2006 20:54

Příspěvek od Karel »

Pošlu video až to natočím.

Tak na to video jsem zvědav a hlavně tam uveď jak dlouho může takový motor fungovat bez přimazavání .Jsem velice zvědav . :lol:


Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Pro Nováka...

Příspěvek od Mim »

Člověče, jak dlouho ti to jelo? nejen mazání je příčinou destrukce motoru a pak.....gewo má pravdu.....ve dvoutaktu jde využít plazmatické spalování vody, nebo třeba bingofuel- plyn, který s euvolňuje při hoření oblouku. Takm to jde...ale tohle... Já bych si to netroufl.


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merlin »

Novák píše:Vážený pane gewo, vaše knížky mám přečtený a jako spisovatele Vás uznávám,ale vaše technické znalosti považuji spíše za teoretické.
Milý Lubo. Psát knížky jsem začal, když už mi bylo skoro padesát. Nědělám to od školky. Jen jsem zhmotnil celoživotního koníčka na papír.

Po celý život jsem se živil technikou, dost dlouho vedl konstrukční kancelář pro vývoj speciálních strojů na recyklaci plastů a elektrochemických agregátů. Jednu dobu také upravoval dvoutaktní motory pro motokáry a terénní soutěže... o kterých se mi zdá dosud.
Tak se mi tu prosím nesnažte vysvětlovat jak tyhle věci pracují. Opakuji ještě jednou - když uletí filtr, nic se neděje. když exploduje karter dvoutaktu, je to průšvih. Drobnou výjimku tvoří některé motory s membránovým karburátorem používané u křovinořezů a slabších motorových pil, jinak jde směs vždy do karteru (pouzdra klikové skříně).

A když už jste tak technicky zdatný, ještě mi teď prozraďte, čím byste ten dvoutakt mazal? :D Nebo to platí jen pro speciály s přídavným mazáním?


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Dvoutakt....

Příspěvek od Mim »

Připojuji se ke gewo. Má pravdu....Já jsem svoje napsal. Dvotakt je opravdu pro směs vodíku a kyslíku nepoužitelný. Ale, na to video bych byl zvědavý, ale pokud bys to měl kvůli tomu znovu spouštět, tak raději ne. ...Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pro Mima a Gewa

Příspěvek od Iv »

Tak moment!!!!!!!!!!!!
Hele vy dva "blázni"podejte si pěkně ruce,jste oba chytří až Vám to někteří závidí,jen se díváte na stejnou věc každý z jiného úhlu.A to by se těm ostatním hodilo do krámu,rozeštvat.Žádný takový chlapci,buď budete konstruktivně spolupracovat,nebo si třeba dejte do ..........,ale hlavně,ať máme výsledky a ty až budou hotovy,tak jim to hodíme na hlavu.Souhlas?
Ale oba,čerti,nebo mně ........ :evil:
Iv.


Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

pro Iv....

Příspěvek od Mim »

S Gewem jsme už docela v pohodě, že Gewo? To byla jen přestřeleka na uvítanou..... :lol: Dokonce mu i v něčem rozumím...Mám někdy trochu delší zapalování....asi s toho čichání vodíku....Již jsem se na jiném místě s Gewem shodl a píšeme si v klidu....Díky Ivane !


Však ono to půjde!!!
Peter

Dvoutakt

Příspěvek od Peter »

Mým záměrem je změřit poměry mezi příkonem a výkonem, na to mi obyčejný dvoutakt stačí a v okamžiku,kdy budu mít jasno počítám s tím, že si vyrobím dvoutakt se stálou náplní a externím plněním
Velmi zajímavá myšlenka


Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

pro Nováka....

Příspěvek od Mim »

No, s tou škodovkou a čtyřtaktem se dovela hodně pleteš. Já bych o minutách ani nemluvil....Moje škodovka má na tu směs naběháno už skoro 90 km. (po těch polních cestách... :lol: ) Takže... do Prahy sice zatím nejedu, ale už jsem tam mohl kliodně být. MOje škodovka ještě nemá technickou, povinné ručení a tak, toť ten největší problém...A o motorech se můžeme bavit později....To, že běží dvoutakt řádově v minutách je sice hezký ale to je všechno...To co napsal gewo je pravda. Sám jsem hodně laboroval s dvoutakty, když jsme za minulého režimu létali načerno na rogalech s trabanty....Mohu o nich psát celé litanie...Zbytečně!


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pro Novák

Příspěvek od Iv »

Já mám příteli pořád štěstí a míchat vodík se zemním plynem budu dál a stále víc a víc,musíš jen doržet rychlost plynu a na tu si dávám pozor a mám to automaticky ošetřeno.Apokalypsu bych viděl,až nebude čím topit a nebude benzín,to bude "srandy".Vědci taky kdysi říkali, že nic těžšího vzduchu nemůže lítat a dneska jsou to skoro poschoďáky co jsou ve vzduchu a ten jejich spálený petrolej nám padá na hlavu.Každý je zodpovědnej sám za sebe a když něco jde a dnes už skoro měsíc,tak to jde a je to neodkecatelné.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“