Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
007
Každej má Právo na svůj názor a jsem rád že jsi otevřený nejenom v přemýšlení , ale že jsi taky něco přečteš a dokážeš se nad tím zamyslet .
Jedno či jsi Dr ., nebo třeba Pan zedník . Důležité je , že tě práce zajímá a že z ní máš radost , a to je to hlavní .
Spousta lidí se jenom přetvařuje a dělá , že něco dělá a přitom vůbec nic nedělá , jenom dělá že dělá , i když by měli dělat a né dělat , že ví jak dělat , a přitom nedělat vůbec nic a jenom čeká až někdo něco udělá a potom dělat , jakože dělají i když to nemyslí vážně .
Takovej život je na Lapil blábol .
Jedno či jsi Dr ., nebo třeba Pan zedník . Důležité je , že tě práce zajímá a že z ní máš radost , a to je to hlavní .
Spousta lidí se jenom přetvařuje a dělá , že něco dělá a přitom vůbec nic nedělá , jenom dělá že dělá , i když by měli dělat a né dělat , že ví jak dělat , a přitom nedělat vůbec nic a jenom čeká až někdo něco udělá a potom dělat , jakože dělají i když to nemyslí vážně .
Takovej život je na Lapil blábol .
- kutz
- Stálý člen
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 31 led 2006 12:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
trko zatím nic :(
Tak jsem koupil to těsnění na sání, že spravím podtlak jenže s trkem mi to ani nehlo, žádný probublávání. toš sem se pustil do hrubé síly a koupil ten vzduchovací motorek od ELITE jak tu kdosi psal. to v tý petce je stabilní zdroj k motorku, pač nějaký odpory co mi dali v obchodě mi s tím nejely. bublat to bublá, ale výsledkem je nic... prostě sem z toho zoufalej 400km a nic... ani deci úspora, ani trochu větší výkon. jakto, že těm amíkům to s pár závity (na foto) jede některým až plus 82% ?
Napsat se dá cokoli , protože papír snese vše , ale obhájit to pak v praxi !!
Čoveče děláš , jako kdybys to s nima zkoušel .
Už Edison řekl Teslovi : Ty neznáš Americkej humor ??
Napsat se dá cokoli , protože papír snese vše , ale obhájit to pak v praxi !!
Čoveče děláš , jako kdybys to s nima zkoušel .
Už Edison řekl Teslovi : Ty neznáš Americkej humor ??
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: trko zatím nic :(
Někdy to dýl trvá. Na kompresorek si dej regulaci a nepřeháněj to se vzduchem. Proudem taky neplýtvej. Max do 1A. Na grafu je moje cesta. Každý bod je zhruba 750km.kutz píše:Tak jsem koupil to těsnění na sání, že spravím podtlak jenže s trkem mi to ani nehlo, žádný probublávání. toš sem se pustil do hrubé síly a koupil ten vzduchovací motorek od ELITE jak tu kdosi psal. to v tý petce je stabilní zdroj k motorku, pač nějaký odpory co mi dali v obchodě mi s tím nejely. bublat to bublá, ale výsledkem je nic... prostě sem z toho zoufalej 400km a nic... ani deci úspora, ani trochu větší výkon. jakto, že těm amíkům to s pár závity (na foto) jede některým až plus 82% ?
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
zdravím všechny a hlavně jaro
Dík sao za podporu..
Podle mě Amíci tak trochu kecaj protože chcou být nejlepší na světě a k tomu chcou prodat i mrtvýmu zimník....
Nebo sme někde zaspali my........(ale přeci nejsme blbější než oni,to spíš naopak).....možná jedou jinou cestou....třeba maj tam sodu a desítky Ampér????....
Já se snad zejtra dám do rozdělání trka a pokusím se nějak propojit moje bipolár,vynutí podle Tesla cívky pro elektromagnety nevím ještě jak spojit dráty dole pod vodou buď klasickej "motanej" spoj nebo tam hodím šroubek z matkou???
odstraním spodní spojovací plexi aby nebránilo probublávání(je sice navrtaný ale ty bubliny si toho nevšímaj a dou jen kolem)
a zároven dám dospod na hadičku sání vzduchu ten vzduchovací kamínek pro akvárka..mam tam teď kousek houbičky a pěkně tříští bublinky na menší ,ale byl bych rád kdyby byly co nejmenší a ještě menší tak 1-2 mm aby pěkně stoupali mezi spirálama,nabalovali na sebe energii a při tom co nejmíň pusobili jako izolant...
.... co vy na to????
ps:mimochodem nešlo by nějak spočítat jaká by měla být optimální délka a průměr drátu a průměr spirál aby to bylo už od výroby naladěný na "nějakou" tu určitou konkrétní vlnovou délku?????hmmmm
Něco jako příjmač "nějaké" energie
A nezoufejte že vám to nic nespoří, mě taky asi nic moc, ale ta flaška na podlaze spolujezdce(už sem to upevnil na podstavec) za kterou je žárovka je taková pěkná dekorace v autě a večer to je krása pohledět a jak to bublá je pěkně uklidnující...jako sedět a poslouchat bublající potuček v lese a přitom su v koloně nabručenejch řidiču (ani už nepouštím rádio)...jízda autem je prostě relaxáááááce...
Práci zdar a jaru zvlášt
Podle mě Amíci tak trochu kecaj protože chcou být nejlepší na světě a k tomu chcou prodat i mrtvýmu zimník....
Nebo sme někde zaspali my........(ale přeci nejsme blbější než oni,to spíš naopak).....možná jedou jinou cestou....třeba maj tam sodu a desítky Ampér????....
Já se snad zejtra dám do rozdělání trka a pokusím se nějak propojit moje bipolár,vynutí podle Tesla cívky pro elektromagnety nevím ještě jak spojit dráty dole pod vodou buď klasickej "motanej" spoj nebo tam hodím šroubek z matkou???
odstraním spodní spojovací plexi aby nebránilo probublávání(je sice navrtaný ale ty bubliny si toho nevšímaj a dou jen kolem)
a zároven dám dospod na hadičku sání vzduchu ten vzduchovací kamínek pro akvárka..mam tam teď kousek houbičky a pěkně tříští bublinky na menší ,ale byl bych rád kdyby byly co nejmenší a ještě menší tak 1-2 mm aby pěkně stoupali mezi spirálama,nabalovali na sebe energii a při tom co nejmíň pusobili jako izolant...
.... co vy na to????
ps:mimochodem nešlo by nějak spočítat jaká by měla být optimální délka a průměr drátu a průměr spirál aby to bylo už od výroby naladěný na "nějakou" tu určitou konkrétní vlnovou délku?????hmmmm
Něco jako příjmač "nějaké" energie
A nezoufejte že vám to nic nespoří, mě taky asi nic moc, ale ta flaška na podlaze spolujezdce(už sem to upevnil na podstavec) za kterou je žárovka je taková pěkná dekorace v autě a večer to je krása pohledět a jak to bublá je pěkně uklidnující...jako sedět a poslouchat bublající potuček v lese a přitom su v koloně nabručenejch řidiču (ani už nepouštím rádio)...jízda autem je prostě relaxáááááce...
Práci zdar a jaru zvlášt
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
- kutz
- Stálý člen
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 31 led 2006 12:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: trko zatím nic :(
chceš říct, že jsi najel cca 14tis. km a dostal jsi se k výsledku 1L ušetřenýho paliva ?! to je pro mě výhodnější nainstalovat LPG. navíc to je to trošku divný pač některý píšou, že měli výsledky už během hodiny, týdne atd.Anonymous píše:Někdy to dýl trvá. Na kompresorek si dej regulaci a nepřeháněj to se vzduchem. Proudem taky neplýtvej. Max do 1A. Na grafu je moje cesta. Každý bod je zhruba 750km.
P.
regulaci motorku myslíš podle otáček motoru nebo co?
laik:
v tomhle případě jim věřím pač maj toho hodně veřejně nafocený, můžeš to replikovat a dál volně šířit. ještě k tomu ti vrátí peníze do 56 dní pokud nebudeš spokojený.
prostě v tomhle případě mám za to, že žádný magie nebo neznámé síly se tu nekonají. prostě jde o efektivnější využití paliva. jaká je účinnost spalovacího motoru 20-30% ? zbytek teplo, vibrace, katalyzátor, výfukem... prostě okysličení, lepší spálení... akorát jakto, že vrankovi, těm amíkům a dalším to jde a mě ne ? hmm... asi zkusím přikouřit a vyrobit víc plynu...
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
zdravím
Co se týče tech Amíku
Není fyzikálně možný, aby destilka a dva smotaný dráty kterýma prochází minimum ampér dovedli vyprodukovat tolik plynu aby to mělo takovou rapidní úsporu paliva...
A učinost elektrolýzy v destilce se prej ještě snižuje asi na osmdesát procent oproti normál vodě (teda co mě nedávno říkal pan profesor chemie)....
Bud fakt nepoužívaj destilku a neomezujou A
Nebo jsou fakt dál a ví něco co my ne.......
ps:co si to z Ameriky obědnat, otestovat, rozebrat, prozkoumat a pak uvydíme......
Není fyzikálně možný, aby destilka a dva smotaný dráty kterýma prochází minimum ampér dovedli vyprodukovat tolik plynu aby to mělo takovou rapidní úsporu paliva...
A učinost elektrolýzy v destilce se prej ještě snižuje asi na osmdesát procent oproti normál vodě (teda co mě nedávno říkal pan profesor chemie)....
Bud fakt nepoužívaj destilku a neomezujou A
Nebo jsou fakt dál a ví něco co my ne.......
ps:co si to z Ameriky obědnat, otestovat, rozebrat, prozkoumat a pak uvydíme......
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Re: trko zatím nic :(
Taky bych mohl začít na osmi litrech spotřeby. Jenomže jsem se nejdříve učil jezdit lehkou nohou a pak porovnával funkci spořiče. Na rozdíl od jiných. Jasně že to funguje hned když to namontuješ, jenom dlouho trvá než to doladíš.kutz píše:chceš říct, že jsi najel cca 14tis. km a dostal jsi se k výsledku 1L ušetřenýho paliva ?! to je pro mě výhodnější nainstalovat LPG. navíc to je to trošku divný pač některý píšou, že měli výsledky už během hodiny, týdne atd.Anonymous píše:Někdy to dýl trvá. Na kompresorek si dej regulaci a nepřeháněj to se vzduchem. Proudem taky neplýtvej. Max do 1A. Na grafu je moje cesta. Každý bod je zhruba 750km.
P.
regulaci motorku myslíš podle otáček motoru nebo co?
laik:
v tomhle případě jim věřím pač maj toho hodně veřejně nafocený, můžeš to replikovat a dál volně šířit. ještě k tomu ti vrátí peníze do 56 dní pokud nebudeš spokojený.
prostě v tomhle případě mám za to, že žádný magie nebo neznámé síly se tu nekonají. prostě jde o efektivnější využití paliva. jaká je účinnost spalovacího motoru 20-30% ? zbytek teplo, vibrace, katalyzátor, výfukem... prostě okysličení, lepší spálení... akorát jakto, že vrankovi, těm amíkům a dalším to jde a mě ne ? hmm... asi zkusím přikouřit a vyrobit víc plynu...
p.
Re: zdravím
Vůbec nejde o vodík a kyslík v plynném stavu.laik píše:Co se týče tech Amíku
Není fyzikálně možný, aby destilka a dva smotaný dráty kterýma prochází minimum ampér dovedli vyprodukovat tolik plynu aby to mělo takovou rapidní úsporu paliva...
A učinost elektrolýzy v destilce se prej ještě snižuje asi na osmdesát procent oproti normál vodě (teda co mě nedávno říkal pan profesor chemie)....
Bud fakt nepoužívaj destilku a neomezujou A
Nebo jsou fakt dál a ví něco co my ne.......
ps:co si to z Ameriky obědnat, otestovat, rozebrat, prozkoumat a pak uvydíme......
P.
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: zdravím
Souhlasím s P., že zde vůbec nejde o rozklad vody. Konečně, mně docela dobře funguje prajednoduchý "sucháč", který má k dispozici pouze vzdušnou vlhkost a záporné předpětí bez jakéhokoli propojení s plusem. A potvrzují to i klasická TRka, která několika lidem běhala přes zimu bez vody, a dle jejich tvrzení docela uspokojivě.
Úspora paliva není v tom, že spořič nahradí nějakou část paliva v procentech. Spořič je název přece jenom trochu zavádějící, takže čistě soukromě používám raději termín "umravněná forsáž", která na rozdíl od pravé forsáže je sice slabší, ale zato může být zapnutá trvale. Vyšší kroutící moment motoru je příjemný, a pokud se mu přizpůsobí také styl jízdy, dojde i k úspoře paliva. Ale palivo se šetří pouze tím, že se stejná trať může projet s méně sešlápnutým plynovým pedálem. Jenže taky nemusí, takže pokud někdo neumí "lehkou nohu", tak neušetří vůbec nic. A pokud úspěch poměřuje pouze tou úsporou, je nutně zklamán.
A k těm Amíkům. Svého času nabízeli zázračný zesilovač jisker. Podmínkou byla montáž v servisu zároveň s přizpůsobením předstihu. Ten zesilovač byl obyčejný předřadný odrušovací odpor, který jiskru ovlivní jen nepatrně a spíš k horšímu. Ale výměna svíček za nové a seřízení předstihu opravdu dokázala pozorovatelně zlepšit chod motoru, takže zákazníci byli spokojeni. Kvůli obyčejnému seřízení zapalování by se ovšem do servisu nenamáhali zajet.
Zdravím - poota
Úspora paliva není v tom, že spořič nahradí nějakou část paliva v procentech. Spořič je název přece jenom trochu zavádějící, takže čistě soukromě používám raději termín "umravněná forsáž", která na rozdíl od pravé forsáže je sice slabší, ale zato může být zapnutá trvale. Vyšší kroutící moment motoru je příjemný, a pokud se mu přizpůsobí také styl jízdy, dojde i k úspoře paliva. Ale palivo se šetří pouze tím, že se stejná trať může projet s méně sešlápnutým plynovým pedálem. Jenže taky nemusí, takže pokud někdo neumí "lehkou nohu", tak neušetří vůbec nic. A pokud úspěch poměřuje pouze tou úsporou, je nutně zklamán.
A k těm Amíkům. Svého času nabízeli zázračný zesilovač jisker. Podmínkou byla montáž v servisu zároveň s přizpůsobením předstihu. Ten zesilovač byl obyčejný předřadný odrušovací odpor, který jiskru ovlivní jen nepatrně a spíš k horšímu. Ale výměna svíček za nové a seřízení předstihu opravdu dokázala pozorovatelně zlepšit chod motoru, takže zákazníci byli spokojeni. Kvůli obyčejnému seřízení zapalování by se ovšem do servisu nenamáhali zajet.
Zdravím - poota
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: trko zatím nic :(
Anonymous píše:Někdy to dýl trvá. Na kompresorek si dej regulaci a nepřeháněj to se vzduchem. Proudem taky neplýtvej. Max do 1A. Na grafu je moje cesta. Každý bod je zhruba 750km.
P.
Ahoj P. s tim ladenim plnej souhlas - po ceste k nemenovanemu clenovi tohohle fora mi motor na 3 mistech skapal a skapinal na volnobehu... ted uz je doladeno... spotrebu radsi nespominam, ale dojezd mam lepsi o 200km na nadrz.Anonymous píše:Taky bych mohl začít na osmi litrech spotřeby. Jenomže jsem se nejdříve učil jezdit lehkou nohou a pak porovnával funkci spořiče. Na rozdíl od jiných. Jasně že to funguje hned když to namontuješ, jenom dlouho trvá než to doladíš.
p.
Vim, ze sem Te uz jednou nechtene nas**l, moc by me a asi i jine zajimali Tve 4 rezimy TR/sporice, ktere jsi pred jistou dobou spominal... Sam mam premaknute jenom 2...
- kutz
- Stálý člen
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 31 led 2006 12:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
trko spotřeba
tak jen abych to ujasnil... trošku údajů: mám benzínový motor WV DG 1,9 boxer karburátor v autě T3 syncro nástavba cartago, jezdím na co nejmenší spotřebu tj. lehká noha standartně. žere mi to cca 12L výrobce uvádí 12-13L mám vyměněný svíčky, žádnej šmejd origo. bosh čtyřkontaktní. motor je seřízenej je tam halova sonda nebo jak se to menuje, prostě rozštelovat by se to samo nemělo, říkal chlap v servisu. mám potíže s tím podtlakem proto jsem přidal ten vzduchovací motorek.
jasný fakta jsou, že u funkčního TRka dochází k cca 50% úspoře paliva a cca 80% nárůstu výkonu znatelné už po ujetí asi 100-200km... plus mínus.
já jsem nezaznamenal ani deci úspory po 500km a ani sebemenší nárůst výkonu.
není teda CO dolaďovat. evidentně mi to prostě nefachčí jak by mělo ať to funguje na jakým chce principu...
to jsou mý závěry. ještě tomu zkusím přidat napětí mám v autě dvě baterky tak to zkusím na 24V, pak styl probublávání mám to nastřed, amíci nakraji... víc už nevím co bych s tím ladil... leda to udělat z 316L. tohle je ze svářecího drátu a šoupnout tam sodu.
laik: z ameriky žádný trko nepřijde to co prodávají je za 97$ přístup k dvěma on-line knihám kde popisují know how jak to svépomocí udělat případně dál distribuovat a přístup do databáze aktualizací, zkušeností a rad dalších uživatelů...
jasný fakta jsou, že u funkčního TRka dochází k cca 50% úspoře paliva a cca 80% nárůstu výkonu znatelné už po ujetí asi 100-200km... plus mínus.
já jsem nezaznamenal ani deci úspory po 500km a ani sebemenší nárůst výkonu.
není teda CO dolaďovat. evidentně mi to prostě nefachčí jak by mělo ať to funguje na jakým chce principu...
to jsou mý závěry. ještě tomu zkusím přidat napětí mám v autě dvě baterky tak to zkusím na 24V, pak styl probublávání mám to nastřed, amíci nakraji... víc už nevím co bych s tím ladil... leda to udělat z 316L. tohle je ze svářecího drátu a šoupnout tam sodu.
laik: z ameriky žádný trko nepřijde to co prodávají je za 97$ přístup k dvěma on-line knihám kde popisují know how jak to svépomocí udělat případně dál distribuovat a přístup do databáze aktualizací, zkušeností a rad dalších uživatelů...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Bylo asi na čase
Věřte mi , -- Nechtěl jsem .
Nechtěl jsem Vám zasahovat do této plodné debaty , která se ale bohužel šine jiným směrem ve smyslu od Kutze , protože co říká třeba Poota nebo Pego , jsem už ve svých pojednáních psal a mě tak připadne , že sis to Kutzi nějak asi povrchně a když jsi byl u mě tak bylo asi něco špatně - nebo co .
Poota či Pego a určitě i jiní si to přečetli a hlavně pochopili a domysleli , o co tady vlastně jde a tím nechci říct , že jeto to poslední , na co se až dosud přišlo , protože i já když jsem s TRkem začínal , jsem měl jinou představu o funkci , ale společně s Vámi jsme se dopracoval zatím tam , kde se TRko nachází .
Samosebou bylo v té době hodně dohadů , pochyb , či nevěřících Tomášu , ale když si to člověk může osahat a odzkoušet a hlavně pochopit všeliké funkce , které TRko dokáže , přes úspory PHM až po celkové a samovolné doladění celého auta , tak má pocit dobře vykonané práce .
Je to přesně tak jak píše Karel m : Kdo si nenamotá ? ............
Jako snad jedinej má Kutz ode mne originál TRko , které jsem já namotal a mám tendle typ odzkoušenej a vím že bezpečně chodí .
Jediné snad a to si vyčítám , že to ode mne nemá kompletní , ale jenom namotané až pod šroubky , jenom to vložit do nádoby , udělat mosazné vývodky a Vhodně to připojit ........... prostě Replika je Replika .
Takže mi nezbejvá nic jinýho , jak jsem to tak mohl vyčíst a pochopit že :
Kutz
........evidentně mi to prostě nefachčí jak by mělo ať to funguje na jakým chce principu......
........ v tomhle případě jim věřím pač maj toho hodně veřejně nafocený, můžeš to replikovat a dál volně šířit. ještě k tomu ti vrátí peníze do 56 dní pokud nebudeš spokojený.......
Sz Ti pošlu adresu a čekám zásilku .
------------- --------------- --------------
To byla jedna stránka věci a teďko honem k další .
Laik : Co se týče tech Amíku
Není fyzikálně možný, aby destilka a dva smotaný dráty kterýma prochází minimum ampér dovedli vyprodukovat tolik plynu aby to mělo takovou rapidní úsporu paliva...
A učinost elektrolýzy v destilce se prej ještě snižuje asi na osmdesát procent oproti normál vodě (teda co mě nedávno říkal pan profesor chemie)....
Bud fakt nepoužívaj destilku a neomezujou A
Nebo jsou fakt dál a ví něco co my ne.......
ps:co si to z Ameriky obědnat, otestovat, rozebrat, prozkoumat a pak uvydíme......
Laiku Laiku , -- nikdo Ti přece nebrání v objednávce , rozebrání či odzkoušení a stran té elektrolýzy no !! – Nezlob se na mě a teď Ti vyčiním -- nějak jsi málo Tady na Fóru listoval nebo co , nebo Ti snad křivdím a sice si čet , ale informací a to musím sám uznat , je na vstřebání asi moc .
Nicméně je snad jasný , že čím máš čistější vodu , tedy bez všelikých příměsí , které vodivost zvyšují , tak i samo sebou je odběr (A) menší .
Zkoušel jsi nahazovat a nebo zdít jenom s vodou ?? Šlo by to ?
Když už tam přidáš jenom písek , tak to půjde líp , natož když tam vrazíš vápno a ždibet cementu
To už bude jiná stejně tak , jako když do vody přidám třeba uhličitan draselný , tak se mi vodivost zvýší a stoupnou mi i A , v Tvém případě v míchačce hustota a lepší přilnavost k cihlám .
Takže ještě jednou -- není to o BP , snad jen nějaký to promile , ale o jiné , nám dosud málo známé Energii , se kterou se snažíme spojit a využít ji ku prospěchu .
Z druhého pohledu pak , a to musím oponujícím stran TRka a jiných mašinek dát za pravdu se jedná , jak bych to tak nejlíp řek , o souhru náhod a chemických procesů , které ani tito oponující nedokáží správně , či jinak pojmenovat , anebo jenom z malé části .
Načež mě nezbývá nic jiného , tedy abychom dále vedle sebe mohli existovat a navzájem se doplňovat ku prospěchu našich bádání , potažmo naší kapsy , abych zavedl jeden společný termín a každému z nás dal Recht a tím je === ««« TEK ›››› (Technický Éter ala Kompromis ) jestli teda dovolíte .
Z dalších se mě zamlouvá termín, který uvedl Poota UF -- " Umravněná Forsáž " , -- Beru -- je to trefné a díky za to a budu hojně používat .
Pego , Ty jeden „“ nemenovanej „“ .
Tvá noční jízda ke mě se Ti trochu protáhla co ? Tady se Ti to teprve pořádně naladilo , protože jsi projel tou správnou Keltskou zónou , jenom pozor abys to nepřehnal .
oprava
Nechtěl jsem Vám zasahovat do této plodné debaty , která se ale bohužel šine jiným směrem ve smyslu od Kutze , protože co říká třeba Poota nebo Pego , jsem už ve svých pojednáních psal a mě tak připadne , že sis to Kutzi nějak asi povrchně a když jsi byl u mě tak bylo asi něco špatně - nebo co .
Poota či Pego a určitě i jiní si to přečetli a hlavně pochopili a domysleli , o co tady vlastně jde a tím nechci říct , že jeto to poslední , na co se až dosud přišlo , protože i já když jsem s TRkem začínal , jsem měl jinou představu o funkci , ale společně s Vámi jsme se dopracoval zatím tam , kde se TRko nachází .
Samosebou bylo v té době hodně dohadů , pochyb , či nevěřících Tomášu , ale když si to člověk může osahat a odzkoušet a hlavně pochopit všeliké funkce , které TRko dokáže , přes úspory PHM až po celkové a samovolné doladění celého auta , tak má pocit dobře vykonané práce .
Je to přesně tak jak píše Karel m : Kdo si nenamotá ? ............
Jako snad jedinej má Kutz ode mne originál TRko , které jsem já namotal a mám tendle typ odzkoušenej a vím že bezpečně chodí .
Jediné snad a to si vyčítám , že to ode mne nemá kompletní , ale jenom namotané až pod šroubky , jenom to vložit do nádoby , udělat mosazné vývodky a Vhodně to připojit ........... prostě Replika je Replika .
Takže mi nezbejvá nic jinýho , jak jsem to tak mohl vyčíst a pochopit že :
Kutz
........evidentně mi to prostě nefachčí jak by mělo ať to funguje na jakým chce principu......
........ v tomhle případě jim věřím pač maj toho hodně veřejně nafocený, můžeš to replikovat a dál volně šířit. ještě k tomu ti vrátí peníze do 56 dní pokud nebudeš spokojený.......
Sz Ti pošlu adresu a čekám zásilku .
------------- --------------- --------------
To byla jedna stránka věci a teďko honem k další .
Laik : Co se týče tech Amíku
Není fyzikálně možný, aby destilka a dva smotaný dráty kterýma prochází minimum ampér dovedli vyprodukovat tolik plynu aby to mělo takovou rapidní úsporu paliva...
A učinost elektrolýzy v destilce se prej ještě snižuje asi na osmdesát procent oproti normál vodě (teda co mě nedávno říkal pan profesor chemie)....
Bud fakt nepoužívaj destilku a neomezujou A
Nebo jsou fakt dál a ví něco co my ne.......
ps:co si to z Ameriky obědnat, otestovat, rozebrat, prozkoumat a pak uvydíme......
Laiku Laiku , -- nikdo Ti přece nebrání v objednávce , rozebrání či odzkoušení a stran té elektrolýzy no !! – Nezlob se na mě a teď Ti vyčiním -- nějak jsi málo Tady na Fóru listoval nebo co , nebo Ti snad křivdím a sice si čet , ale informací a to musím sám uznat , je na vstřebání asi moc .
Nicméně je snad jasný , že čím máš čistější vodu , tedy bez všelikých příměsí , které vodivost zvyšují , tak i samo sebou je odběr (A) menší .
Zkoušel jsi nahazovat a nebo zdít jenom s vodou ?? Šlo by to ?
Když už tam přidáš jenom písek , tak to půjde líp , natož když tam vrazíš vápno a ždibet cementu
To už bude jiná stejně tak , jako když do vody přidám třeba uhličitan draselný , tak se mi vodivost zvýší a stoupnou mi i A , v Tvém případě v míchačce hustota a lepší přilnavost k cihlám .
Takže ještě jednou -- není to o BP , snad jen nějaký to promile , ale o jiné , nám dosud málo známé Energii , se kterou se snažíme spojit a využít ji ku prospěchu .
Z druhého pohledu pak , a to musím oponujícím stran TRka a jiných mašinek dát za pravdu se jedná , jak bych to tak nejlíp řek , o souhru náhod a chemických procesů , které ani tito oponující nedokáží správně , či jinak pojmenovat , anebo jenom z malé části .
Načež mě nezbývá nic jiného , tedy abychom dále vedle sebe mohli existovat a navzájem se doplňovat ku prospěchu našich bádání , potažmo naší kapsy , abych zavedl jeden společný termín a každému z nás dal Recht a tím je === ««« TEK ›››› (Technický Éter ala Kompromis ) jestli teda dovolíte .
Z dalších se mě zamlouvá termín, který uvedl Poota UF -- " Umravněná Forsáž " , -- Beru -- je to trefné a díky za to a budu hojně používat .
Pego , Ty jeden „“ nemenovanej „“ .
Tvá noční jízda ke mě se Ti trochu protáhla co ? Tady se Ti to teprve pořádně naladilo , protože jsi projel tou správnou Keltskou zónou , jenom pozor abys to nepřehnal .
oprava
Naposledy upravil(a) sao dne ned 05 dub 2009 8:22, celkem upraveno 1 x.
Peter
A co kebi si uz nebol anonym, a kebi si aspon reagoval na SZ, tvoje pokusi z 16.3.2008 su asi poriadny oblb a nikdy ti na to auto neslo! asi robis velkeho sefa tou anonymitov a cakas ze ti na to niekto skoci.
No a teraz ma ukamenujte!!!!!!!!!!
No a teraz ma ukamenujte!!!!!!!!!!
Naposledy upravil(a) Eter dne úte 07 dub 2009 8:40, celkem upraveno 1 x.
- kutz
- Stálý člen
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 31 led 2006 12:51
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
trko jinak
SAO, že ty jsi si vzal vrácení peněz od amíků osobně ?
chtěl bych, aby mi trko fungovalo. to je celý. je na tom snad něco špatně?
čekal jsem nějaké konstruktivní návrhy a pomoc. prosím. to je oč mi běží. pokud jsem se nejasně vyjádřil, tak se omlouvám. zkusím to teda jinak.
mám to zapojený špatně ? jak postupovat, aby to fungovalo ? co předělat ? klidně i přijedu. jde mi o technické, praktické řešení... bože... nepotřebuju se do někoho navážet, vyčítat, nebo komusi nadávat. to nemám zapotřebí. lidé sobě, nebudeme se tu přeci hádat...
rekapitulace:
-chce to seřízený motor... mám
-lehkou nohu na plynu... dělám
-destilku... mám
-vzduchovací motorek... dal jsem (pořízení bylo pro mě rychlejší a snazší než venturiho trubice) pak jsem motorek zase odstranil a přiškrtil místo toho sání z filtru, takže teď mi motor probublává trkem snad to nebude vadit váze vzduchu)
-odběr 1,3A a viz.foto a stoupá
-po dopojení napětí cca 0,5V a stoupá!
co dál ? jak je to s těmi měděnými vývodkami, jako kolínka nebo trubičky a na to hadičky ?
děkuju za případné návrhy.
chtěl bych, aby mi trko fungovalo. to je celý. je na tom snad něco špatně?
čekal jsem nějaké konstruktivní návrhy a pomoc. prosím. to je oč mi běží. pokud jsem se nejasně vyjádřil, tak se omlouvám. zkusím to teda jinak.
mám to zapojený špatně ? jak postupovat, aby to fungovalo ? co předělat ? klidně i přijedu. jde mi o technické, praktické řešení... bože... nepotřebuju se do někoho navážet, vyčítat, nebo komusi nadávat. to nemám zapotřebí. lidé sobě, nebudeme se tu přeci hádat...
rekapitulace:
-chce to seřízený motor... mám
-lehkou nohu na plynu... dělám
-destilku... mám
-vzduchovací motorek... dal jsem (pořízení bylo pro mě rychlejší a snazší než venturiho trubice) pak jsem motorek zase odstranil a přiškrtil místo toho sání z filtru, takže teď mi motor probublává trkem snad to nebude vadit váze vzduchu)
-odběr 1,3A a viz.foto a stoupá
-po dopojení napětí cca 0,5V a stoupá!
co dál ? jak je to s těmi měděnými vývodkami, jako kolínka nebo trubičky a na to hadičky ?
děkuju za případné návrhy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Peter
Neuznávam SZ, ani iné tajné zprávy. Myslieť si o mne možeš čo chceš. Od istej doby spím kľudne, pretože viem, že to funguje. Až prekonáte obdobie éteru, tak sa dostanete ďalej. Pego je, alebo bol na dobrej ceste.Eter píše:A co kebi si uz nebol anonym, a kebi si aspon reagoval na SZ, tvoje pokusi z 19.3.2008 su asi poriadny oblb a nikdy ti na to auto neslo! asi robis velkeho sefa tou anonymitov a cakas ze ti na to niekto skoci.
No a teraz ma ukamenujte!!!!!!!!!!
P.