Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Moje "škodovka" na vodík!
- Mim
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 855
- Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
- Bydliště: Plzeň
- Dostal: 3 poděkování
Chápu....pro Nováka
Každý se dostaneme v podstatě do stejné fáze.....Bohužel nejsme profesionální "výzkumníci", kteří to bádání mají zaplaceno. Právě naopak...Znám to velmi dobře...O vodíku, drátech a vyvíječích se mi občas ( dost často ) i zdá.....ŽÁDNÁ RELAXACE....člověk je tím skoro posedlý a přitom se nehýbá z místa....ale to jsou přechodné stavy....to zase bude dobré. Mim
Však ono to půjde!!!
- Mim
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 855
- Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
- Bydliště: Plzeň
- Dostal: 3 poděkování
Ještě jednou chaos....
Teorie chaosu (viz Gewo jinde) je v podstatě správná....pro všechny, kteří si to chtějí vyzkoušet mám jednoduché řešení...až triviální.....stačí mechanický přerušovač....pár kaskádově zapojených kondenzátorů.....a samozřejmě elektrolyzer....můj pokusný model byl celý rozdělovač s auta, poháněný malým elektromotorkem s plynulou regulací.....pokud tohle někoho osvítí, je na poloviční cestě k úspěchu.....Mim
Však ono to půjde!!!
- Palo
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4207
- Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
- Bydliště: Brno
- Dal: 41 poděkování
- Dostal: 451 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
RE:
To bych viděl jako plus, aspoň se do toho dává kus "sebe"Mim píše:...nejsme profesionální "výzkumníci", kteří to bádání mají zaplaceno...
Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 766
- Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
- Bydliště: Morava
- Dal: 48 poděkování
- Dostal: 269 poděkování
Re: sekačka
Tak toto bude největší problém u všech motorů. Zatím jsem to nezkoušel pokud nebudu mít "za zadkem" dostatek směsi a hlavně v dostatečném tlaku.Novák píše:Ta sekačka na vodík chodila, ale vždy jen chvilku.Ten zatracenej sací ventil to čas od času neutěsnil a nakonec to vždycky bouchlo.
Vše se odvíjí od tlaku směsi, který by zaručil rychlost proudění větší než je rychlost hoření směsi. Logicky když netěsní ventil, musí být tlak směsi nad ním tak veliký, aby nemohlo dojít k prošlehnutí. Myslím si že by šlo zvýšit tlak na sání a ventil otevírat později a kratší dobu- nebo zavírat dříve, aby se stačil nad ním v sání vytvořit přetlak?
Tímto se budu zabývat až pak. Tolik teorie
PS musí se počítat s netěsností ventilů- nečistoty, opotřebení atd.
Re: sekačka
Zkus přitvrdit pružinu ventilu. Možná je příliš měkká a ventil v určitých otáčkách "odskakuje".Novák píše:Ten zatracenej sací ventil
to čas od času neutěsnil a nakonec to vždycky bouchlo.
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: sekačka
Co to je za motor? B&S nebo Tecumseh?Novák píše:Ta chyba je v konstrukci, lépe řečeno v principu podle mne...
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz na Nováka
Můžeš mi prosím udělat pořádek v informacích?
Psal jsi o zkušenostech s dvoutaktem na vodík, a teď tady píšeš o netěsnosti sacího ventilu. Pokud já vím, dvoutakt žádný sací ventil nemá. Tak tomu moc nerozumím.
Dík.
Psal jsi o zkušenostech s dvoutaktem na vodík, a teď tady píšeš o netěsnosti sacího ventilu. Pokud já vím, dvoutakt žádný sací ventil nemá. Tak tomu moc nerozumím.
Dík.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz na Nováka
Ilem píše:Můžeš mi prosím udělat pořádek v informacích?
Psal jsi o zkušenostech s dvoutaktem na vodík, a teď tady píšeš o netěsnosti sacího ventilu. Pokud já vím, dvoutakt žádný sací ventil nemá. Tak tomu moc nerozumím.
Dík.
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Pro Nováka!
Tohle je bohužel od samého počátku špatně. Nejsem sice vševědoucí, abych poznal vše z jedné fotky jako ty, ale tohle vidím!
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Lubo
google: Pankaj Degaonkar
... jestli ještě není uklizeno..
Zajímavosti:
http://tinyurl.com/yavtva
http://www.chevron.com/products/prodser ... es/pg4.asp
http://link.aip.org/link/?JETPEZ/123/211/1
http://www.bmwworld.com/hydrogen/h2r_racer.htm
http://media.ford.com/newsroom/release_ ... ease=23844
http://www.otherpower.com/cgi-bin/webbb ... ;read=5482
http://avt.inel.gov/pdf/hydrogen/sae_hy ... on2006.pdf
http://www.greencar.com/index.cfm?content=features46
... jestli ještě není uklizeno..
Zajímavosti:
http://tinyurl.com/yavtva
http://www.chevron.com/products/prodser ... es/pg4.asp
http://link.aip.org/link/?JETPEZ/123/211/1
http://www.bmwworld.com/hydrogen/h2r_racer.htm
http://media.ford.com/newsroom/release_ ... ease=23844
http://www.otherpower.com/cgi-bin/webbb ... ;read=5482
http://avt.inel.gov/pdf/hydrogen/sae_hy ... on2006.pdf
http://www.greencar.com/index.cfm?content=features46
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Pro Nováka
Podívej se na následující odkazy. Možná ti to ušetří trochu času.
www2.fs.cvut.cz/web/fileadmin/documents/12241-BOZEK/publikace/2002/Motorova_paliva02.pdf
http://www.ksd.vslib.cz/studenti/texty/ ... yn-PSM.pdf
www2.fs.cvut.cz/web/fileadmin/documents/12241-BOZEK/publikace/2002/Motorova_paliva02.pdf
http://www.ksd.vslib.cz/studenti/texty/ ... yn-PSM.pdf
pro p. Nováka
Pro spalování vodíku v motoru se musí provést určité úpravy
1:U staré vetřeesky bylo odsávaní z prostoru klikové hřídele, mi to provedem také z důvodu aby se nehromadil plyn a pára.
2: Trvám na změně předstihu, za h.ú. protože vodíková směs hoří rychleji, s tím se musí upravit vačka. Na ventil se dá navařit nerezový tvrdokov a vyfrézovat, tím padem se odstraní podpalování ventilu.
Důležitý je poměr směsi,ošetřit motor keramikou.
Pokud jsem se v něčem sekl oprvte mě-né kamenovat
1:U staré vetřeesky bylo odsávaní z prostoru klikové hřídele, mi to provedem také z důvodu aby se nehromadil plyn a pára.
2: Trvám na změně předstihu, za h.ú. protože vodíková směs hoří rychleji, s tím se musí upravit vačka. Na ventil se dá navařit nerezový tvrdokov a vyfrézovat, tím padem se odstraní podpalování ventilu.
Důležitý je poměr směsi,ošetřit motor keramikou.
Pokud jsem se v něčem sekl oprvte mě-né kamenovat
Brečím když tankuji drahý benzín
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Pro Nováka
Tak jo, teď už beru, že máš zkušenosti s dvoutaktem. K ježdění Warburka na vodík mi to moc nepomůže, ale alespoň nějaké výsledky.
Přivedl jsi mě ale na nápad a pro Tebe nebude zřejmě problém jej zrealizovat. Jde o implozi. K implozi dochází, spaluje-li se kyslíkovodíková směs bez přístupu okolního vzduchu. Pokud je tam normální vzduch, docházi k explozi, protože je tam mnohem víc dalších plynů, které se při ohřátí rozpínají. Tak nějak jsem to pochopil z toho, co psal Gewo. A teď ten nápad. Zamezit přístupu okolního vzduchu a nasávat pouze kyslíkovodíkovou směs. Skutečně nasávat podtlakem, měla by být spíš zředěná, než nějaký tlak. Bod zážehu posunout malinko za dolní úvrať (hodně velký předstih). Implodující směs by měla vcucnout píst nahoru - a motor by měl běžet. Problém s mazáním se tím ale neodstraní, spíš zhorší, protože všude bude spousta vody. Tolik můj nápad, a nechávám na zvážení, na kolik je to blbost.
Přivedl jsi mě ale na nápad a pro Tebe nebude zřejmě problém jej zrealizovat. Jde o implozi. K implozi dochází, spaluje-li se kyslíkovodíková směs bez přístupu okolního vzduchu. Pokud je tam normální vzduch, docházi k explozi, protože je tam mnohem víc dalších plynů, které se při ohřátí rozpínají. Tak nějak jsem to pochopil z toho, co psal Gewo. A teď ten nápad. Zamezit přístupu okolního vzduchu a nasávat pouze kyslíkovodíkovou směs. Skutečně nasávat podtlakem, měla by být spíš zředěná, než nějaký tlak. Bod zážehu posunout malinko za dolní úvrať (hodně velký předstih). Implodující směs by měla vcucnout píst nahoru - a motor by měl běžet. Problém s mazáním se tím ale neodstraní, spíš zhorší, protože všude bude spousta vody. Tolik můj nápad, a nechávám na zvážení, na kolik je to blbost.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Já ještě zkušenosti nemám, bohužel mám teď jiné starosti, takže byl to jen nápad. A mymslel jsem, že s malým leteckým motorkem není zas až tak nebezpečné to vyzkoušet. Taky jsem psal, že nechávám na zvážení, nakolik je to blbost.
A voda o teplotě 2000 stupňů? Pokud vím, voda se při 800 stupních disociuje na kyslík a vodík. To by asi nešlo.
A voda o teplotě 2000 stupňů? Pokud vím, voda se při 800 stupních disociuje na kyslík a vodík. To by asi nešlo.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron