Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Moje "škodovka" na vodík!

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Chápu....pro Nováka

Příspěvek od Mim »

Každý se dostaneme v podstatě do stejné fáze.....Bohužel nejsme profesionální "výzkumníci", kteří to bádání mají zaplaceno. Právě naopak...Znám to velmi dobře...O vodíku, drátech a vyvíječích se mi občas ( dost často ) i zdá.....ŽÁDNÁ RELAXACE....člověk je tím skoro posedlý a přitom se nehýbá z místa....ale to jsou přechodné stavy....to zase bude dobré. Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Ještě jednou chaos....

Příspěvek od Mim »

Teorie chaosu (viz Gewo jinde) je v podstatě správná....pro všechny, kteří si to chtějí vyzkoušet mám jednoduché řešení...až triviální.....stačí mechanický přerušovač....pár kaskádově zapojených kondenzátorů.....a samozřejmě elektrolyzer....můj pokusný model byl celý rozdělovač s auta, poháněný malým elektromotorkem s plynulou regulací.....pokud tohle někoho osvítí, je na poloviční cestě k úspěchu.....Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Palo
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4207
Registrován: úte 08 srp 2006 18:01
Bydliště: Brno
Dal: 41 poděkování
Dostal: 451 poděkování
Kontaktovat uživatele:

RE:

Příspěvek od Palo »

Mim píše:...nejsme profesionální "výzkumníci", kteří to bádání mají zaplaceno...
To bych viděl jako plus, aspoň se do toho dává kus "sebe" :)


Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
kutil
Zasloužilý člen
Příspěvky: 766
Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
Bydliště: Morava
Dal: 48 poděkování
Dostal: 269 poděkování

Re: sekačka

Příspěvek od kutil »

Novák píše:Ta sekačka na vodík chodila, ale vždy jen chvilku.Ten zatracenej sací ventil to čas od času neutěsnil a nakonec to vždycky bouchlo.
Tak toto bude největší problém u všech motorů. Zatím jsem to nezkoušel pokud nebudu mít "za zadkem" dostatek směsi a hlavně v dostatečném tlaku.
Vše se odvíjí od tlaku směsi, který by zaručil rychlost proudění větší než je rychlost hoření směsi. Logicky když netěsní ventil, musí být tlak směsi nad ním tak veliký, aby nemohlo dojít k prošlehnutí. Myslím si že by šlo zvýšit tlak na sání a ventil otevírat později a kratší dobu- nebo zavírat dříve, aby se stačil nad ním v sání vytvořit přetlak?
Tímto se budu zabývat až pak. Tolik teorie :cry:
PS musí se počítat s netěsností ventilů- nečistoty, opotřebení atd.


Peter

Re: sekačka

Příspěvek od Peter »

Novák píše:Ten zatracenej sací ventil
to čas od času neutěsnil a nakonec to vždycky bouchlo.
Zkus přitvrdit pružinu ventilu. Možná je příliš měkká a ventil v určitých otáčkách "odskakuje".


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: sekačka

Příspěvek od Merlin »

Novák píše:Ta chyba je v konstrukci, lépe řečeno v principu podle mne...
Co to je za motor? B&S nebo Tecumseh?


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na Nováka

Příspěvek od Ilem »

Můžeš mi prosím udělat pořádek v informacích?
Psal jsi o zkušenostech s dvoutaktem na vodík, a teď tady píšeš o netěsnosti sacího ventilu. Pokud já vím, dvoutakt žádný sací ventil nemá. Tak tomu moc nerozumím.
Dík.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na Nováka

Příspěvek od Merlin »

Ilem píše:Můžeš mi prosím udělat pořádek v informacích?
Psal jsi o zkušenostech s dvoutaktem na vodík, a teď tady píšeš o netěsnosti sacího ventilu. Pokud já vím, dvoutakt žádný sací ventil nemá. Tak tomu moc nerozumím.
Dík.
:lol:


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Dantes
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: úte 10 říj 2006 19:06

Pro Nováka!

Příspěvek od Dantes »

Tohle je bohužel od samého počátku špatně. Nejsem sice vševědoucí, abych poznal vše z jedné fotky jako ty, ale tohle vidím! :cry:


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Lubo

Příspěvek od Merlin »



The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Peter

Pro Nováka

Příspěvek od Peter »

Podívej se na následující odkazy. Možná ti to ušetří trochu času.

www2.fs.cvut.cz/web/fileadmin/documents/12241-BOZEK/publikace/2002/Motorova_paliva02.pdf

http://www.ksd.vslib.cz/studenti/texty/ ... yn-PSM.pdf


Uživatelský avatar
Smolař
Stálý člen
Příspěvky: 72
Registrován: sob 26 lis 2005 20:34
Bydliště: U Plasmy

pro p. Nováka

Příspěvek od Smolař »

Pro spalování vodíku v motoru se musí provést určité úpravy
1:U staré vetřeesky bylo odsávaní z prostoru klikové hřídele, mi to provedem také z důvodu aby se nehromadil plyn a pára.
2: Trvám na změně předstihu, za h.ú. protože vodíková směs hoří rychleji, s tím se musí upravit vačka. Na ventil se dá navařit nerezový tvrdokov a vyfrézovat, tím padem se odstraní podpalování ventilu.
Důležitý je poměr směsi,ošetřit motor keramikou.
Pokud jsem se v něčem sekl oprvte mě-né kamenovat


Brečím když tankuji drahý benzín
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pro Nováka

Příspěvek od Ilem »

Tak jo, teď už beru, že máš zkušenosti s dvoutaktem. K ježdění Warburka na vodík mi to moc nepomůže, ale alespoň nějaké výsledky.
Přivedl jsi mě ale na nápad a pro Tebe nebude zřejmě problém jej zrealizovat. Jde o implozi. K implozi dochází, spaluje-li se kyslíkovodíková směs bez přístupu okolního vzduchu. Pokud je tam normální vzduch, docházi k explozi, protože je tam mnohem víc dalších plynů, které se při ohřátí rozpínají. Tak nějak jsem to pochopil z toho, co psal Gewo. A teď ten nápad. Zamezit přístupu okolního vzduchu a nasávat pouze kyslíkovodíkovou směs. Skutečně nasávat podtlakem, měla by být spíš zředěná, než nějaký tlak. Bod zážehu posunout malinko za dolní úvrať (hodně velký předstih). Implodující směs by měla vcucnout píst nahoru - a motor by měl běžet. Problém s mazáním se tím ale neodstraní, spíš zhorší, protože všude bude spousta vody. Tolik můj nápad, a nechávám na zvážení, na kolik je to blbost.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

Já ještě zkušenosti nemám, bohužel mám teď jiné starosti, takže byl to jen nápad. A mymslel jsem, že s malým leteckým motorkem není zas až tak nebezpečné to vyzkoušet. Taky jsem psal, že nechávám na zvážení, nakolik je to blbost.
A voda o teplotě 2000 stupňů? Pokud vím, voda se při 800 stupních disociuje na kyslík a vodík. To by asi nešlo.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“