Tak to musím dát i sem, je mi líto. Už jsem to tady dával asi třikrát na různá místa.Zenko.Idane píše:Podle tohodle to vypadá že se to už někomu povedlo?
Problémy:
1) Ventilátor potřebuje k provozu a k vytvoření působivého proudu vzduchu překvapivě málo energie. Ten ventilátor, co tam měli, mohl mít příkon třeba i jen 30W. Takový veliký motor a tak směšný výkon? To se pan vynálezce tedy moc nevytáhnul. Využitelný výkon 3kW by vyžadovat STO těchto motorů, kdyby byly všechny vedle sebe, byla by to řada asi padesát metrů dlouhá. Padesátimetrová řada k pohonu jediné pračky?! Fíha.
2) Ventilátor při provozu způsobil takový hluk, který mohl snadno překrýt zvuk například stlačeného vzduchu, pokud byl motor poháněný tak (to se mi moc nezdá)
3) Bystrému očku divákovu jistě neuniklo, že motor nebyl rozebraný celý ale zůstala tam nerozebraná čtvrtina, jsou na ní pořád připevněné ty kovové pásky, kterými byl motor při provozu obalen. Baterka, elektronika a cívky by se tam krásně vešly. Do kompletního rozebrání měl ten motor hodně daleko.
4) Teoreticky by se energie do motoru mohla dodávat externím zdrojem pomocí elektromagnetického vlnění, ty zajímavé pásky na tom motoru třeba mohla být anténa.
5) Nikde nevidím monitorování otáček. Asi by se jim velice těžko vysvětlovalo postupné pomalé snižování otáček, jak se jim vybíjí baterka.
6) Motor nikomu do ruky nedali. Stojí u něj a podávají lidem okolo jednotlivé části. Nerozebranou část mají přivrácenou k sobě, aby si jí pokud možno nikdo nevšiml. Kdyby si toho někdo všiml, tak by se určitě začali vymlouvat, že rozebrání té části je moc složité a časově náročné, že už za hodinu potřebují odjet a podobně.
Dodatek:
Pohánění stlačeným vzduchem se mi neví nepravděpodobné, nejpravděpodobnější je baterie.
7) Pan vynálezce by měl vysvětlit, k čemu v motoru, který by měl pracovat přímým převodem magnetické síly na mechanickou, potřebuje dráty. Plandají se mu tam na obou stranách.