Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

V Hádánicích

Přesunuté příspěvky s "nulovou" informační hodnotou...

Moderátor: FUP - Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: ?

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
StepanPepan píše:Omlouvám se ze svou neznalost, ale co tahle oranžová spirálka dělá?
Nedělá vůbec nic, pouze jako mrcha leží a překáží v sacím traktu. :lol:

Za svou neznalost se neomlouvej, ta je prostě neomluvitelná, protože celé tohle vlákno je jenom o té "spirálce".

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
hatlík
Starší člen
Příspěvky: 189
Registrován: pon 01 bře 2010 9:52

Re: ?

Příspěvek od hatlík »

Mimo téma (offtopic)
StepanPepan píše:Omlouvám se ze svou neznalost, ale co tahle oranžová spirálka dělá?
V podstatě totéž, co u věřících křížek na krku.
Mám hodně zkušeností nejen se sacími trakty spalovacích motorů a jejich laděním, ale i různou elektronikou řídící přípravu směsi hlavně u zážehových motorů.
Všelijakých amatérských "udělátek" se objevuje mnoho, zpravidla bez kladného efektu na provoz motoru.


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: ?

Příspěvek od 1220 »

Mimo téma (offtopic)
hatlík píše:
StepanPepan píše:Omlouvám se ze svou neznalost, ale co tahle oranžová spirálka dělá?
V podstatě totéž, co u věřících křížek na krku.
Mám hodně zkušeností nejen se sacími trakty spalovacích motorů a jejich laděním, ale i různou elektronikou řídící přípravu směsi hlavně u zážehových motorů.
Všelijakých amatérských "udělátek" se objevuje mnoho, zpravidla bez kladného efektu na provoz motoru.
Jasně, také na tomto foru se objevuje mnoho uživatelů zpravidla bez kladného efektu na konkrétní obsah vláken. Složitých elektronických udělátek milovník je asi zklamaný lácí a jednoduchostí zde popisovaného.........
Naštěstí se případné výhody nedozví, protože to neudělá, a dobře mu tak. :ewhistle:
Čím složitější tím lepší :roll:
klidně to Rivale přesuň do boxing room - u , ale pokračovat v tom nebudu ;)
když šetřím litr na 1,6 tunovém autě pomocí uf- ka nemohl jsem to nechat jen tak .........

tzv poměrná efektivní hodnota udělátek elektronických kde je ?
určitě bude mít číslo nejméně o řád nižší, ale to už je jiná kapitola ...................
K.


StepanPepan
Zasloužilý člen
Příspěvky: 255
Registrován: pát 02 dub 2010 11:39
Dostal: 1 poděkování

Re: ?

Příspěvek od StepanPepan »

Mimo téma (offtopic)
poota píše:... celé tohle vlákno je jenom o té "spirálce".
Možná jsem špatně hledal, ale nikde jsem jasně napsané, co to je a jak to má fungovat, nenašel...


hatlík
Starší člen
Příspěvky: 189
Registrován: pon 01 bře 2010 9:52

Re: ?

Příspěvek od hatlík »

Mimo téma (offtopic)
1220 píše: Jasně, také na tomto foru se objevuje mnoho uživatelů zpravidla bez kladného efektu na konkrétní obsah vláken. Složitých elektronických udělátek milovník je asi zklamaný lácí a jednoduchostí zde popisovaného.........
Naštěstí se případné výhody nedozví, protože to neudělá, a dobře mu tak. :ewhistle:
Čím složitější tím lepší :roll:
klidně to Rivale přesuň do boxing room - u , ale pokračovat v tom nebudu ;)
když šetřím litr na 1,6 tunovém autě pomocí uf- ka nemohl jsem to nechat jen tak .........

tzv poměrná efektivní hodnota udělátek elektronických kde je ?
určitě bude mít číslo nejméně o řád nižší, ale to už je jiná kapitola ...................
K.
Na tomto fóru je mnoho uživatelů, jejichž pokusy jsou bez kladného efektu na zařízení, v kterém se zkoušejí šťourat.
Dobře udělaný měřící a regulační systém obvykle není zbytečně složitý.
Zde popisované kromě trocha odporu v sání nepáchá nic, běhu motoru nepomůže. Spirálek a lopatičkových koleček zkoušelo spoustu amatérů i profesionálů. Proč asi nejsou standartní součástí kdejaké pohonné jednotky? Určitě proto, že nemají přínos.

Poznámka: Věřící se taky bude bez křížku cítit hůře, než s ním, pokud má vsugerováno, že ho s ním pán Bůh chrání.


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: ?

Příspěvek od 1220 »

Mimo téma (offtopic)
hatlík píše: Zde popisované kromě trocha odporu v sání nepáchá nic, běhu motoru nepomůže.
Ještě si tam zapomněl připsat : " Na mou duši to vím ......." ;) ;)

K.

Těším se že zveřejníš svůj výtvor ,jestli bude jednodušší a přínosnější a opakovatelný, zhluboka se Ti pokloním .
Čágo.

Anebo nic - neva, tady každý píše to o čem si myslí, že je " pravda"


hatlík
Starší člen
Příspěvky: 189
Registrován: pon 01 bře 2010 9:52

Re: ?

Příspěvek od hatlík »

Mimo téma (offtopic)
1220 píše:
hatlík píše: Zde popisované kromě trocha odporu v sání nepáchá nic, běhu motoru nepomůže.
Ještě si tam zapomněl připsat : " Na mou duši to vím ......." ;) ;)

K.

Těším se že zveřejníš svůj výtvor ,jestli bude jednodušší a přínosnější a opakovatelný, zhluboka se Ti pokloním .
Čágo.

Anebo nic - neva, tady každý píše to o čem si myslí, že je " pravda"
Nezapomněl - s žádnou duší ani "duší" ta věc nemá co do činění.
Nic jsem nepsal o svých výtvorech, ale na základě zkušeností vím, kde má třeba smysl vnitřky sacích traktů vyhlazovat a kde nikoliv či kde může mít smysl takový či jiný tvar komory tlumiče sání nebo poloha filtru. Stejně tak i přídavný element, jako ten předvedený.
Nevím, co myslíš tím "opakovatelný".
Na poklonky nehraju.


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

hatlíku zlobíš

Příspěvek od 1220 »

Mimo téma (offtopic)
Když totiž něco tvrdíš , co jsi nota bene nevyzkoušel, souvisí to s Tebou i s tím, co je uvnitř Tebe.
No a Ty tady tvrdíš, že to co mi funguje , mi nefunguje.
Tvoje duše nebo "duše" zkrátka komplexnost Tvého já podlehla tomu co nazýváme zvykem - pro Tebe je nezvyklé, že by odpor v sání, protože Ti to jinak nic neříká, je mohl způsobit nějakou úsporu.

Jinak opakovatelné, znamená nenáhodné, že si to může každý postavit a mělo by to fungovat.
Hovgh k tomuto.

Máš nějaké praktické zkušenosti se systémem komprex ?
Popř díky.
K.


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

Re: ?

Příspěvek od martin11 »

Mimo téma (offtopic)
hatlík píše:
1220 píše:
hatlík píše: Zde popisované kromě trocha odporu v sání nepáchá nic, běhu motoru nepomůže.
Ještě si tam zapomněl připsat : " Na mou duši to vím ......." ;) ;)

K.

Těším se že zveřejníš svůj výtvor ,jestli bude jednodušší a přínosnější a opakovatelný, zhluboka se Ti pokloním .
Čágo.

Anebo nic - neva, tady každý píše to o čem si myslí, že je " pravda"
Nezapomněl - s žádnou duší ani "duší" ta věc nemá co do činění.
Nic jsem nepsal o svých výtvorech, ale na základě zkušeností vím, kde má třeba smysl vnitřky sacích traktů vyhlazovat a kde nikoliv či kde může mít smysl takový či jiný tvar komory tlumiče sání nebo poloha filtru. Stejně tak i přídavný element, jako ten předvedený.
Nevím, co myslíš tím "opakovatelný".
Na poklonky nehraju.

hatlíku, hatlíku....vyhlazovat ano....několik motorů jsme kdysi pro rallye auta udělali....
....a vyhlazovali jsme jen proto, aby to sežralo co nejvíce paliva...nejlépe 40 na 100....protože pak to teprve jelo...bez ohledu na spotřebu...

...Poota se snaží spotřebu snížit...jako my všichni tady...já např magnety...kdo na mém autu viděl tak ví.... :idea:
....a až časem zjistíš, že jsou stavy věcí, které odporují zdravému rozumu.../ jde o to , co to je zdravý rozum.... :shock: /
všichni jsme zažili různé vrtulky v sání...které měly ale jiný význam než to co dělá Poota.
Jestli o motorech něco víš / jako že se zdá že ano / tak se nad tím Poota /DNA/ šroubovnicí zamysli.
...a jestli tě nic nenapadá....tak nám tady je to jedno...ale prosím nekritizuj....na týpky s hláškou..." že to nejde" nebo "to nemá smysl" jsme tady choulostiví....viz hostinskej s motůrkem a diodou....zdarec :evil: martin11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: ?

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
hatlík píše:..Zde popisované kromě trocha odporu v sání nepáchá nic, běhu motoru nepomůže. Spirálek a lopatičkových koleček zkoušelo spoustu amatérů i profesionálů. ..
Milý hatlíku,
i já jsem jedním z těch mnoha amatérů, kteří již kdysi dávno zkoušeli vliv rozličných vrtulek na výkon motoru. Asi i proto rozeznám jak příznivý vliv rozvíření či rozrotování nasávané směsi, tak i nepříznivý vliv čehokoli, co zvyšuje odpor sacího potrubí.

Již první varianta UFka prokázala vlastnosti, které mne přesvědčily, že je to zařízení, které má zcela jinou perspektivu, než všechny ty roztodivné rozviřovače, které jsem vždycky nakonec demontoval.

Rozhodně Tě nemíním obracet "na víru pravou" - popravdě řečeno, na Tvém názoru mi vůbec nezáleží a stejně tak se domnívám, že si každý může zcela svobodně rozhodnout, jestli dá na Tebe a nebo na mě. Tobě, jako (snad) soudnému člověku, by mělo být přinejmenším nápadné, že tak vytrvale ztácím zbůhdarma čas s již pátou variantou něčeho, co podle Tvých znalostí nemůže mít rozeznatelně příznivý vliv. Nejsi jediný, kdo o motorech něco ví, a prozradím Ti, že i podle všeho, co jsem se kdy o motorech dozvěděl já, by takovéto zařízení mít přínos nemělo, tedy rozhodně ne tak výrazný.

Takže praktické výsledky naznačují, že jsme se o motorech zdaleka nedozvěděli všechno.
A prozradím Ti jako prémii další bombu - nejenom o motorech!

Pokud Ti nejde jenom o odrazování těch pochybujících, ale máš opravdový zájem o tuto problematiku, vezmi metr izolovaného drátu, stoč ho zde naznačeným způsobem a vyzkoušej ve vlastním vozidle. Kdyby sis nepovšimnul zlepšení po namontování, tak se nic neděje, protože si určitě všimneš zhoršení, až ho demontuješ. Případně se nespoléhej na vlastní ošidné pocity, a vlastnosti motoru si co nejpřesněji přeměř. Určitě nebudu jediný, koho bude objektivní výsledek zajímat.

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
hatlík
Starší člen
Příspěvky: 189
Registrován: pon 01 bře 2010 9:52

Re: Hatlík+Stepan Pepan

Příspěvek od hatlík »

Mimo téma (offtopic)
Iv píše:... pokud vědecká garnitura přijme i duchovní a esoterické znalosti, poskočí o 200 let vpřed, ...
...třeba jako bezdomovci, aby se Vám ponižování vrátilo v plné parádě !!!! Čágo belo!
Tak to jsem netušil.
Esoterika, ponižování?
Myslel jsem, že je tu řeč o nějaké úpravě sacího traktu v motorovém vozidle a eventuálně docílených úsporách.
A ono asi ne, spíš bůh a nějaká vyhrůžka, asi náboženští fundamentalisté. či co.
:roll:


Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Hatlík+Stepan Pepan

Příspěvek od Jim68 »

Mimo téma (offtopic)
Peter píše:
hatlík píše:
Iv píše:... pokud vědecká garnitura přijme i duchovní a esoterické znalosti, poskočí o 200 let vpřed, ...
...třeba jako bezdomovci, aby se Vám ponižování vrátilo v plné parádě !!!! Čágo belo!
Tak to jsem netušil.
Esoterika, ponižování?
Myslel jsem, že je tu řeč o nějaké úpravě sacího traktu v motorovém vozidle a eventuálně docílených úsporách.
A ono asi ne, spíš bůh a nějaká vyhrůžka, asi náboženští fundamentalisté. či co.
:roll:
Jde o jednoduchý elektrostatický generátor. Dochází k ionizaci vzduchu a zlepšení spalování. Jsou tam i jiné vlivy ale rozhodně nejde o žádný "duchovní růst" a "vyšší spravedlnost".
Jenomže tíhle věčně "rozčilení muži" si vytvořili kolem této věci (jako i kolem jiných věcí na tomto fóru) náboženství a každý nesouhlas berou jako osobní útok. To co se tady snaží předkládat jako svoje "duchovní a esoterické znalosti" jsou jenom bláboly a se skutečnou esoterikou to nemá nic společného.
V lepším případě neví jak to funguje a snaží se to vysvětlit v rámci svých rozumových schopností, nebo ví velmi dobře jak to funguje (což předpokládám) a pak ať si tyto prezentace sami srovnají se svým "duchovním růstem".
Tito "oháněči" by udělali víc, kdyby alespoň jeden z nich ukázal dlouhodobé výsledky měření před a po.
Peter, Ty jsi se nenaučil číst...? Přece výše uvedené má za účel otevřít mysl vědce: aby věděl, že ještě všechno neví...! Takže pláčeš na špatném hrobě a ve špatném městě. Ionizace vzduchu s tím nemá nic společného - hatlík se vymezoval proti pavědcům. Ale kdo je pavědec!!?? Ten, kamarádi, co nebádá a stagnuje na dosažené úrovni poznání. Z té pozice potom napadá ostatní, kteří se doberou nových zkušeností a vyvodí z toho nové znalosti.....
Tedy: pavědec může být kdokoli
vědec může být kdokoli...
Rozdíl mezi nimi je v tom otevření mysli. UF spořič je jen příklad: vědec to vyzkouší a má poznání. Šovinistický pavědec (bez ohledu na vzdělání) to zamítne z pozice "Vím vše".


Jim68
Be happy!
chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Re: ?

Příspěvek od chiq »

Mimo téma (offtopic)
hatlík píše:Na tomto fóru je mnoho uživatelů, jejichž pokusy jsou bez kladného efektu na zařízení, v kterém se zkoušejí šťourat...
...Zde popisované kromě trocha odporu v sání nepáchá nic, běhu motoru nepomůže. Spirálek a lopatičkových koleček zkoušelo spoustu amatérů i profesionálů. Proč asi nejsou standartní součástí kdejaké pohonné jednotky? Určitě proto, že nemají přínos.
Už mi tu chýba len: "Toto ti súdruh strana povoluje robiť a toto nie!"
hatlík píše:Poznámka: Věřící se taky bude bez křížku cítit hůře, než s ním, pokud má vsugerováno, že ho s ním pán Bůh chrání.
...hm... roky pätdesiate... so stalinom navsjegdááá!


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: Hatlík+Stepan Pepan

Příspěvek od poota »

Mimo téma (offtopic)
Peter píše:..Urážkami a slovním průjmem reaguješ jenom proto že nemáš v ruce žádné výsledky měření.
Nechtěl jsem se nikoho dotknout. Tím slovním průjmem jsem chtěl pouze vyjádřit svůj názor, který předpokládám, že se nezmění ani těmi nejpřesnějšími výsledky. Přitom by mě ty výsledky docela zajímaly. Jenže jsou mimo moje možnosti a ani nikdo jiný je nedodal. A tak mi zbývá jenom jediné, a to přesvědčení, že je mnohem lepší to prakticky vyzkoušet, než o tom jenom teoretizovat. Teoretiky (opět to není míněno jako urážka!) samozřejmě neberu tak vážně, jako ty, kteří píšou na základě nějakých praktických zkušeností.

Pokud se chceš bavit na tohle téma dál, přejdi laskavě do boxovárny - tady je to pouze neplodné smetí, jakým se už udusilo několik docela slibných vláken.
Případně si založ vlastní antivlákno. :bye:

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Uf5

Příspěvek od Iv »

Mimo téma (offtopic)
Peter píše:
Iv píše:
Tento vůz má PC s měřenou spotřebou.
Bez UF5 dlouhodobě spotřeba palubákem vykazována 5.1l/100km
S UF5 dlouhodobě spotřeba palubákem vykazována 4.2l/100km, jde docílit až 3.7l, ale hektické dění na silnici to moc nedovoluje.
Rovněž záleží na stylu jízdy, ale za čtyřicet let ji mám stále stejnou a neměnnou ......
Pocit: je rozhodně živější.
Spoléhat se na palubní počítač je blbost. Po celodenním ježdění (cca270km) mi ukazoval průměrnou spotřebu i 3,1l/100km, jenomže skutečnost je někde jinde. Bez poctivého měření to nikam nevede. Po namontovaní čehokoli se styl jízdy mění, jenom si to přiznat.
Dal bych Ti další argumenty, ale vyústilo by to stejně zase do pekla. Ty Tvé závěry jsou blbost. NO COMMENT !


Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)
Zamčeno

Zpět na „Černá díra“