Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Dávkování: Ivermectin - Fenbendazol - Mebendazol

Asi je to normální.

Společenské dění u nás i ve světě.
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Asi je to normální.

Příspěvek od 1220 »

Všimli jste si toho také ?
Toho, že když se člověk pro něco nadchne, napřed se mu daří, a pak ho okolnosti snaží úplně od záměru odvrátit, nebo přinejmenším tolik zdržet, že když je slabší konstituce, na to pak časem zapomene. Příklad s mým basltem asi bude čítankový:
To, že se autu ulomí výfuk, je běžné, a že už pračka dosloužila je taky běžné. To, že se stalo v jednom dni a že pod pračkou je díra a bude to chtít nové kachlíky už asi běžné není. A v práci tolik práce jako celý rok před tím ne .Zvlášť teď se ty okolnosti ale vůbec nehodí. :cry:
A právě proto asi přicházejí. Stává se Vám to také ? :?:


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi je to normální.

Příspěvek od Merlin »

Karel 11 píše:Všimli jste si toho také ?
Toho, že když se člověk pro něco nadchne, napřed se mu daří, a pak ho okolnosti snaží úplně od záměru odvrátit, nebo přinejmenším tolik zdržet, že když je slabší konstituce, na to pak časem zapomene. Příklad s mým basltem asi bude čítankový:
To, že se autu ulomí výfuk, je běžné, a že už pračka dosloužila je taky běžné. To, že se stalo v jednom dni a že pod pračkou je díra a bude to chtít nové kachlíky už asi běžné není. A v práci tolik práce jako celý rok před tím ne .Zvlášť teď se ty okolnosti ale vůbec nehodí. :cry:
A právě proto asi přicházejí. Stává se Vám to také ? :?:
Norma. Tady u nás se říká: "Na posraného nakonec i ten hajzlík spadne ..."
Na druhou stranu... výfuk neupadne ze dne na den a pračka, ve které jsou uvolněné či vymlácené tlumiče potřebuje taky chvíli na to, než se prohlodá podlahou než vydechne... Čímpak to asi je?
:D


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Edgar
Zasloužilý člen
Příspěvky: 201
Registrován: stř 29 lis 2006 18:10
Bydliště: Brno
Dal: 2 poděkování
Dostal: 24 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Asi je to normální.

Příspěvek od Edgar »

gewo píše:"Na posraného nakonec i ten hajzlík spadne ..."
:D
..A ještě mu h***em oko vypíchne :roll:


Ještě u elektrotechnickýho vesla, ňákou dobu moh by sedět Tesla.
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Asi je to normální

Příspěvek od 1220 »

Když se ta nepřízeň osudu ( karma, kterou jsme sami před tím, a jěště dávno před tím, zaseli ) vydrží, a každý den se udělá kousek dopředu, zákonitě se stane, že se objeví např takové okolnosti, že hledaný materiál je v bazaru za babku, jiný materiál dostane ze zrušeného skladu, a ještě si vzpomene na dobrý nápad přítele z minula. Objeví se prostě nové možnosti . Stává se Vám to také ? :?:


Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

Jestli byl ten výfuk shnilej jako celý to auto, tak časem odpadnou další součásti. Jinak žádnou souvislost nevidím


Ohne Bier geht´s nicht
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Jak vzala za své červená Ś Garde

Příspěvek od 1220 »

Už je to asi 11 roků, co jsem jezdil do Německa vypůjčenou Toyotou,
1- 2x za měsíc , přičemž jsem svou červenou Škoda Garde, historický to již téměř vůz ,nechával stát na parkovišti na kraji města. Po návratu odvezl do půjčovny Toyotu někdo jiný, a já musel přesednout na škodovku. Vždycky po přesednutí obliba škodovky silně klesla, ale pak se to spravilo, a než jsem přejel město, problém byl zapomenut. Ale přesto jsem si u sebe všimnul, že obliba škodovky postupně klesá, a doba zapomenutí se prodlužuje. Postupně se to stalo kritickým. A mělo to svojevyvrcholení : Bylo to na počátku léta, cesta po dálnicích v Německu uběhla nad očekávání dobře. O to horší přestup do škodovky, kde jěště ke všemu přestalo svítit jedno světlo. Moje reakce na to byla naprosto neregulerní, neboť jsem v tu chvíli chtěl auto pustit samotné ze svahu, odejít od něj, dát ho prvnímu bezdomovcovi atp. A co se nestalo: V tu chvíli prasklo přední sklo, uprostřed shora dolů, souvislou jednou linkou.
Domů jsem dojel. Zakončení života tohoto vozidla se konalo asi za týden,
neboť blízko letiště upadlo za dní kolo. Podnikavá česká veřejnost se postarala o to, že během dvou dnů už kola nebyla žádná , skla taky ne.....
........ :cry: :cry: :cry: Stává se Vám to také ?


Uživatelský avatar
galapetr
Stálý člen
Příspěvky: 44
Registrován: pon 19 bře 2007 9:28
Bydliště: Vimperk

Příspěvek od galapetr »

To musela být náhoda, že se tehle jediný kus nepovedl, nebo s tím přdchozí majitel jezdil, což určitě činit neměl. A že prasklo sklo? jestli si nevymýšlíš? Vždyť přece "tenhle motor při optimálním zatížení je skvělej. Mim" a sklo vyrobili naši nejlepší dělníci a technici za vedení komunistické strany.


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

motor

Příspěvek od 1220 »

Motor neukradli, ale sklo fakt prasklo. :| :!:
Naposledy upravil(a) 1220 dne stř 21 bře 2007 12:10, celkem upraveno 1 x.


Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

Bodejť by ho kradli, když je to takovej krám. Kdopak by se s tím dřel. Můžeš ho věnovat Mimovi, když Škodověnky tak miluje. Třeba si ho předělá, aby jezdil na vodu. Třeba na vodu bude i míň harachit. Ovšem za předpokladu "optimálního zatížení".


Ohne Bier geht´s nicht
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1220 »

Vážený jmenovče s panovnickými sklony, mám za to, že Mim, i když někdy propadá emocím je tady dobře, i když je forum obsáhlé, někdo, komu jde o věc, to z toho poskládá. Já vyvíječ sleduju z dálky, doufám,
že mi bude časem fungovat něco jednoduššího, a tak mohu být v klidu.
Potom si taky budu vybírat, komu řeknu jak na to.
Ten motor i s převodovkou jsem nakonec věnoval cikánům na šrot. Co se konstrukce motoru týče byla na tehdejší dobu, zdařilá a dobře se to generálkovalo, i když bylo třeba hluboko do kapsy.
Když jsem zakládal tohle vlákno byl jsem greenhornem všech for a myslel jsem si, že třeba v bastlu bude část technická, a tady část pocitová všeobecná kolem toho. Všechno je jinak, ale to je život. :esilenced:


Zpc.Elservis
Stálý člen
Příspěvky: 92
Registrován: úte 13 bře 2007 21:44
Bydliště: Plzeň

ZDAŘILÁ KONSTRUKCE - HEHE

Příspěvek od Zpc.Elservis »

Tak tohle se mnou fakt zacloumalo. Konstrukce toho motoru byla všechno, jen ne zdařilá. Měl jsem Opel Rekord 1700 S z roku 1964 a generálku motoru jsem si udělal když měl najeto 800 000 km. A dělal jsem ji jen proto, že šla trošku voda do oleje, ale když už, tak už. A viděl jsem tyhle motory, když měly i přes milion a pořád bezvadně ťapaly. Němci tomu říkali gumovej motor. Tak tohle například byla zdařilá konstrukce ale motor s třikrát uloženou klikou vyrobenou z bláta určitě ne.


Uživatelský avatar
Karel IV
Starší člen
Příspěvky: 145
Registrován: ned 21 led 2007 11:38
Bydliště: Hupikov
Dostal: 1 poděkování

Příspěvek od Karel IV »

Vážený jmenovče s panovnickými sklony, mám za to, že Mim, i když někdy propadá emocím je tady dobře,
Já jsem nikdy netvrdil, že tu není dobře. Mně vadí a ne jen u Mima, když někdo hodnotí to, čemu nerozumí a ještě k tomu špatně. Pokud něco tvrdím a oponent žádá konkrétní příklad, tak mu ho přinesu. A ne, že to budu okecávat s tím, že "těch motorů je spoustu" a taky nebudu uhýbat k celolitinovým motorům, neboť Škodovka nedělá přece celolitinové motory. Jak figura ukazuje, tak se hlásí další lidé na mojí straně. Měl bych jen dotaz, jmenovče bez panovnických sklonů na tohle:
Co se konstrukce motoru týče byla na tehdejší dobu, zdařilá
Kterou dobu máš na mysli?
Léta padesátá? šedesátá? sedmdesátá? osmdesátá?
Teprve v devadesátých letech dostal Favorit hliníkovou hlavu, do té doby byl pokrok na tomhle motoru velmi malý.
Jinak Zpc.Elservis má s tím Oplovým motorem pravdu, tyhle motory byly v Recordech, taky jsem je opravoval. Měly čtyřikrát uloženou kliku, což je pro řtyřválec neobvyklé, ale pokud v nich byl olej a voda, byly nezničitelné.


Ohne Bier geht´s nicht
Uživatelský avatar
hapalainen
Starší člen
Příspěvky: 196
Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
Bydliště: Norsko
Dostal: 1 poděkování

Record 1700

Příspěvek od hapalainen »

Tohle auto měli sousedi až do roku 1986. Pak to zrušili ale né proto že by odešel motor, ale že jim policajti sebrali noty kvůli shnilé kastli. Jezdili s tím asi 15 let, tahali za tím bydlik a jen tam lili benzín a olej. Teď ta perlička, proč to sem píšu. Co myslíte že si pak koupili. Fungl nový harachito. To si nedovede nikdo představit, co dostali čeští inženýři jmen a do půli roku bylo harachito z baráku. Přivezli si z Německa Kadetta diesela combika a maj ho dodnes.Jen do toho lejou naftu a jezděj. Jak jsem na to koukal, tak jim brzo seberou noty za shnilou kastli.


Hlavní je vyhrát zápas
Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Naši technici

Příspěvek od Iv »

Ve válce v Kuwaitu chodili mocní v šátcích okolo našich Tater(znal jsem Kopřivnické techniky dobře,včetně Lopraize,který mě jednou svezl,protože měl za úkol testovat nové Barumky a víckrát bych s ním už nejel) a chtěli je hned od naší armády koupit.Amikům se při první pouštní písečné bouři ihned zasekly mašiny, a naše Tatry jely jak o závod.Navíc největší legrace byla,že tam bylo i pár V3S a ty rachotily pořád dál taky a ty se jim líbily nejvíce,zatím co Amíci si sedli na zadek.Další příklad z techniky:když jsem mluvil z Ruskými vojenskými piloty,tak si nemohli např.vynachválit naše L29 a strašně se divili,proč končíme s výrobou a vývojem,podle nich,jeden z nejlepších strojů pro manévrování a možnost univerzální výzbroje.
Další příklad našich techniků.Radar Tamara-škoda že chytal tzv.neviditelné letouny,jinak by se asi vyvíjel a vyráběl dál.Bohužel,asi to někomu vadilo.
Další příklad z jižní Ameriky-byli jsme dost velcí konkurenti v tomto regionu v dodávce traktorů.Co se dělo?Po rozebrání našich výrobků při reklamaci ,bylo zjištěno nasypání písku do hlav.Asi to tam nasypali v česku naši pracanti.....
Další příklad-vrtulník HC-dodnes lítají na Kubě i s úpravou pro lehký útok a průzkum.Takhle bych mohl pokračovat ještě do příštích vánoc,přes výrobky komponentů pro průzkum vesmíru na družice,zbrojní průmysl Uherský Br.kdy si pan ředitel na veletrhu ve Vídni skočil z okna,Škodovka?Pročpak ji němci tak rychle koupili?Ale ......chce to jen myslet a nebýt zaslepený......


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pro K IV

Příspěvek od 1220 »

Já se ale nevydávám za motoráře encyklopedistu přece. Profesionálně jsem řešil pouze vstřikování vody do motoru M 601 jako mlaďoch. To je lopatkový motor. U škodovky se mi líbilo, že si člověk dokázal sám v téměř nevybavené dílně udělat generálku. Udělal jsem si generálku, auto jezdilo jako nové, měl jsem radost a to je všechno. Detailně jsou výhody a nevýhody konstrukcí automobilů včetně jejich motorů popsané v knize
Automobil s vyšší učinností. Až ji vyhrabu tak napíšu i autora. Škodu 1000 MB jsem měl 20 let. Nesešla ale věkem, byla zničena čelním nárarazem, když jsem ji někomu půjčil. Lepších aut byly už tenkrát mraky.
Spíš mi vadilo, že se tady pořád někdo napadá a chtěl jsem se ho zastat,
jako před tím Tebe jmenovče jinde , čož jsem ale smazal. Nebylo by ale lepší chodit na forum pouze s cílem buď něco dát, nebo se něco dozvědět ?
Hezký den. ;)


Odpovědět

Zpět na „Vážně i nevážně o všem kolem nás“