Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
rado211
Nový člen
Příspěvky: 17
Registrován: čtv 10 čer 2010 21:19

Re: Hodnocení a zamyšlení se nad Rado 211 - Rado, držím Ti p

Příspěvek od rado211 »

No dobre tuto "fušerinu" zahadzujem do kuta a idem sa pustit do poriadneho TR-ka, dokazem vam ze niesom fušer a dokazem ovela kvalitnejsie veci na ktorych si dam zalezat.. nebude to tak skoro lebo mam vela roboty ale ja si ten cas najdem a potom sa sem vratim a budete cumet.. zdar


Moc Ti děkuji za to, že jsi to nevzdal a alespoň částečně pochopil, oč tu vlastně jde . Držím Ti i nadále palce.
No a že budeme čumět, tak tomu už začínám věřit, protože jak tak koukám na to Tvé : " zdar " tak jsi se řádně nas..l .
:smoke:


Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

RE

Příspěvek od Majkl1 »

Takže plexi už mám, ale v prodejně, kde měli nerez drát mi křápli s dveřmi před nosem, tudíž až pondělí.
Než se pustím do kostry mám ještě dotázeček. Jelikož jsem na jiném foru viděl, že Iv vpodstatě identické zářízení používal jako generátor HHO (s PWM zdroji), tudíž funkce by měla být totožná jako s Joe Cell. Jenže na mnoha stránkách jsem našel, že důležitým aspektem není tvar válců, ale tvar kuželů, čili vše do kónusu. Proč tak, jsem nikde nenašel. Jen mohu hádat, že se tím spíše alespoň v jedné části trefí správná vlnová délka. Napoprvé zřejmě půjdu do osvědčených rozměrů od mistra Sao, ale jako další mám v merku právě tvar jednak komolých kuželů, ale a to bude konstrukční výzva tvar koule.
Otázka tedy zní, ví někdo, proč na stabu Joe Cell se ve světě často udává tvar trubek (nikoliv obalu, ale vnitřků) do kónusu???
Michal


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: RE

Příspěvek od poota »

Majkl1 píše:.. proč na stabu Joe Cell se ve světě často udává tvar trubek (nikoliv obalu, ale vnitřků) do kónusu???
Tesla (snad jako první) laboroval s diskovými a kónickými cívkami a zjistil u nich specifické vlastnosti, odlišné od cívek cylindických - zkus hledat někde tam :idea:

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

RE

Příspěvek od Majkl1 »

Hmm, tak to nebude asi to pravé ořechové, páč co mám kusé info, tak Tesla se snažil využít kladného náboje ze slunce a záporného ze Země a pohánět své stroje elektřinou. Trka tady ale dle všeho využívají jinou energii.
Jinak pustil jsem se do toho a docela jsem se zděsil. I když tady je mnoho různých rozměrů buněk, tak standart je tak kolem 70x170. Na fotkách to vypadalo celkem fortelně, ale jak jsem vyřízl základní kostru, tak mám skoro strach dýchat, abych to nenasál nosem. :P
Přece jenom živím se jako podkovář, tudíž moje měrné jednotky a nářadí jsou tak trochu z jiné dimenze. Pak se "pochlubím" a dám hlavu na špalek před vaší popravčí četu.


huhu
Zasloužilý člen
Příspěvky: 980
Registrován: ned 02 led 2011 17:48
Dal: 107 poděkování
Dostal: 23 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: RE

Příspěvek od huhu »

Majkl1 píše: v prodejně, kde měli nerez drát mi křápli s dveřmi před nosem, tudíž až pondělí.
Kdybys po tom ultratoužil , tak nerez drát do mig-mag mají v obi bauxx krámech i v neděli ;-)


Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

RE

Příspěvek od Majkl1 »

Vyděržám. Už mám zamluvený u dalších dvou zdrojů, takže budu mít 150m celkem, což vystačí i pro buňky pro případné zájemce v okolí. Apropo v Baumaxu (Jihlava) ho nevedou, tam jsem byl dneska. Nejbližší Hornbach či Baumarkt mám 90km daleko, takže na to házím bobek a radši vymazlím kostru a udělám další do zásoby. Taky mám v plánu udělat další UFko od Poota pro Rav4 mé manželky, takže o zábavu je do pondělka postaráno. :ethink:

Měl jsem neuvěřitelné štěstí a dostala se i do "ruky" jedna adresa. Je škoda, že je to zpoplatněné, ale myslím, že onen chlápek (Nassim Haramein) vpodstatě odpověděl na vše, co se na celém tomto, ale i jiných forech zabývajících se VE probírá. Je toho sice dohromady několikahodinová přednáška a já je občejně nesnáším, ale řeknu vám, kdykoiv si na to vzpomenu, běhá mi husina po celém těle. Ještě nemám shlédnutý poslední díl, ale i tak vám řeknu, stojí to za to. Myslím, že všechny, kdož se Trkama, UFkama, Cell Joe, argonem, magnetama a dalším zabývá by to mohlo posunout o neuvěřitelný kus dopředu. Ač jsem byl do teď celkem v krampfelích, co se základní fyziky týče (základní a stření učivo), tak vpodstatě zbořil veškeré základy a nemohu jinak než s ním plně souhlasit. Jen na ochutnání dokonale a i totálnímu laikovi dokonale vyvrátil zákon o zachování energie v podobě, jakou nám předkládá moderní věda. Taková triviální a základní věc jako, kde se bere energie na nekonečný pohyb elektronů? Jaktože protony, ač jsou stejně nabity jsou pevně u sebe? Pro mě je to už celkem jasné. Jen ještě honem nevím, jak to využít. ALe to přijde.
Všem bádání a informací chtivých doporučuji celou přednášku tohoto dílu:
http://www.matrix-2001.cz/clanek-detail ... ium-i-5-6/

Takže všem, kterým se do toho pustili a uvedli tu své fotky musím smeknout. Ač jsem se s tím piplal dva dny (samotná kostra), tak výsledek je k zeblití. Sice jsem si s nákresem mřížky vyhrál na desetinky milimetru, tak při vrtání pod vodou mi jedna neblhá fzikální vlastnost světla výsledek zcela zmařila i když jsem si každou díru označil průbojníkem. Nějak jsem nezvládal lom světla v průchodu z místa smenší hustotou do míst s vyšší hustotou :oops: .


Drobek.Petr
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: stř 18 kvě 2011 15:43

3500km

Příspěvek od Drobek.Petr »

Ahoj Vsem. V kvetnu jsem konecne dokoncil fazi cteni fora a smotal svuj prvni dratak. Pak jsem se tu konecne zaregistroval a to mi umoznilo potkat chlapa s prezdivkou Sao. Z puvodni kratke navstevy se vyvynula pro mne zajimava nekolikahodinova diskuze kterou ukoncila az moje potreba spanku. Ale domu jsem si odnesl velmi profesionalne vyrobenou kostru na druhy dratak. . Mym cilem bylo overit v praxi, jestli neco s dratakem usetrim. Zapojeni mam udelane primo na baterku auta s prepinanim pres digitalni ampermetr, abych videl, kolik si to bere proudu. A protoze jsem si do auta cvicne zapojil drataky dva, tedy mam v sani dve dirky a dve hadicky, mam vyrobeny prepinac, ktery mi umoznuje merit odebirany proud na jednom drataku a pak na obou spolecne. Muj prvni vytvor ma nerezovy draz ale srouby nerezove nejsou.Druhy vytvor je uz cely v nerezu a veskle. Pro jistotu. Mam auto renault Trafic DCI s obsahem motoru 2,5l. Pri beznem jezdeni se moje prumerna spotreba pohybuje kolem 8,5-9,5l. Zalezi to na rychlosti, kterou se pohybuji. Maximalni rychlost je kolem 160km. Moje prvni cesta s jednim dratakem vedla do Prahy. Cestou jsem se snazil jet popisovanym zpusobem ale efekt to neprineslo zadny. Spotreba byla stale stejna i po ujeti 250km. Byl jsem zklaman, ale z diskuze se Saem jsem pochopil, ze moje motani bylo zrejme spatne. Cestou z Prahy jsem dostal napad, ze vyzkousim, jak mi to jede. kdyz uz se spotreba nesnizila, jestli jsem alespon ziskal nejakou dalsi silu. K memu prekvapeni jsem s mym plne nalozenym autem mohl jet i 174 km v hodine a prumerna spotreba byla 9,5l/100km. Asi by to jelo i vic, ale dalnice z Prahy do Brna nepatri zrovna k nejkvalitnejsim povrchum a ani moje dodavka neni stavena jako sportovni vuz. Ani posadce vozu, slozenou mimo me z dalsich 7 osob se rychla jizda na nasi dalnici D1 prilis nezamlouvala a tak je to vic nehnal. Ale protoze mi v hlave vrtalo, proc mohu jet ale nesporim, po par dnech jsem i druhy dratak nainstaloval do auta a vyrazil do sluneho Recka s cilem vyzkouset si, jestli usetrim s dratakem podle Saa. Kdyz jsem byl pred par roky ve Francii, ujel jsem asi 6000km jeli jsme v aute 3 a spoustu kramu a prumerna rychlost se dostala na 7,3l/100km bez sporice. Uhanel jsem kolem 130km tak casto, jak to jen slo. Ovsem auto melo najeto jen asi 150 000 km. V soucasne dobe ma motor naskakano uz 270 000km. Vysledky z meho testovani jsou nasledujici: Po ujeti 800km jsem mel problem udrzet spotrebu na hodnote kolem 8 l a to jen za tu cenu, ze jsem jel rychlosti do 100km/h. Pokud jsem jel pomaleji, presneji 60km/h nebo 80km/h, tak se okamzita spotreba drzela enkde kolem hodnot 7,7-8,5 coz je sice na moje pomery dobre ale ne uzasne, jak jsem si myslel. Pak jsem kontroloval oba drataky a zjistil, ze instalace z azta ma zrejme skriplou hadicku a tudis jedu jen na jeden. Po kratkem premysleni a provedeni upravy jsem se opet rozjel. A zjistil jsem, ze pokud mam zapojene oba drataky, okamzita spotreba mi na mem dogitalnim ukazateli pri ceste po rovine a nebo z mirneho kopce spadla i na hodnmotu 2,5 l/100km Ruznymi rezimi jizdy jsem zjistil, ze optimalni rychlost je kolem 105 km. Celkova spotreba se pri ujeti 3500 km pohybovala na hodnote 6,7l. A to se mi v hornate casti Recka celkova prumerna spotreba jeste zhorsila na 6,8l/100km. Takze moje vysledky jsou uspokojive. Ale prisel jsem na to, ze alespon podle meho digitalniho meraku je proudovy odber prvniho drataku polovicni o proti doporucene hodnote. Tento poznatek jsem ale objevil az cestou domu. Pokud si na svem aute zapojim jenom jeden dratak, uspory nejsou tak velke a auto setri jen pri velmi nizke rychlosti. Spotreba destilovane vody byla na 1500km dva vrsky od 5l kanystru s destilkou. Takze neco kolem 10 ml vody. Pokud mely oba drataky stejnou hodnotu odebiraneho proudu, uspora se nekonala. Pokud jsem odebranim vody hodnotu snizil, uspora probehla. V mem aute je to ale poznat pri jizde delsi jak 15-20 minut. Na kratsi vzdalenosti mam subjektivni dojem, ze auto nesetri a ani netahne. Pekny den vsem. Drobek


Majkl1
Stálý člen
Příspěvky: 83
Registrován: úte 31 kvě 2011 5:47
Dal: 1 poděkování
Dostal: 7 poděkování

RE:

Příspěvek od Majkl1 »

Tak mě tak napadá,
jelikož se tu nehoníme za vodíkem, proč používáme neizolovaný drát? Škoda, že jsem právě dovrtal dvě sady koster s malým vrtákem.
Nezkoušel jste někdo celé zařízení používat na sucho a s izolovaným drátem z hliníku?
Vím, že mi Poota napíše ať to zkusím, že jinak nebudu vědět, ale měli bychom tu být jako tým a proč zkoušet něco, co již mohl zkusit někdo jiný a označit jako "nefunkční" a proto se ptám. Pokud to má sloužit jako kondenzátor éteru (nebo něčeho jiného), který se pak vybíjí do vzduchu či vodních par, tak by to mělo logiku. :roll:
M.


Drobek.Petr
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: stř 18 kvě 2011 15:43

dratak

Příspěvek od Drobek.Petr »

Ahoj. Nevim jak ostatnim, ale ja nic neusetrim, pokud v drataku nemam vodu. Pokud mi dratak neodebira zadny proud, zadna uspora se nekona. Po ujeti 3500km jsem vodu doplnil a zacal zajimavy cirkus. Odebirany proud lital nahoru a dolu. mam tam pripojeny digitalni ampermetr takze me to nejdriv prekvapilo. Domnivam se, ze cista destilka se micha s tou vodou, ktera v drataku uz je a proto ten cirkus. Takze vodu vymenim a uvidim. Protoze mam na aute pocitac, ktery ukazuje aktualne okamzitou spotrebu, vim presne, kolik mi auto zere. Sporeni se nejvice projevuje pri jizde po rovine a nebo z mirneho kopce. Pri jizde do kratkeho kopce se to nepozna. Pri jizde do dlouheho kopce je prostor na ubrani plynu a nastaveni optimalnich otacek odlehcovanim lynoveho pedalu. Pokud je odber drataku pod 200mA, pak mi to spori. Pokud pres, nic se nedeje. Pekny den Vsem. Drobek


Uživatelský avatar
poota
Zasloužilý člen
Příspěvky: 5830
Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
Bydliště: Praha
Dal: 1692 poděkování
Dostal: 2418 poděkování

Re: dratak

Příspěvek od poota »

Drobek.Petr píše:.. nic neusetrim, pokud v drataku nemam vodu. Pokud mi dratak neodebira zadny proud, zadna uspora se nekona. ... Pokud je odber drataku pod 200mA, pak mi to spori. Pokud pres, nic se nedeje.
+1 :good:
Mám pocit, že při větším proudu zvolna nabíhá elektrolýza, která "nespoří" - ale můžu se mýlit.
K tomu stavu "bez vody" a bez úspor - zkus v tomto režimu vypnout napájení, co to udělá :?:

Zdravím - poota


Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
Drobek.Petr
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: stř 18 kvě 2011 15:43

dratak

Příspěvek od Drobek.Petr »

Ahoj. Kdyz jsem neodebiral zadny proud a mel jsem vse vypnute, auto se asi 20 min chovalo, jako ze jedu a setrim. Ale pak se to zastavilo a slo to spis do opacneho extremu. prestalo to jet. Staci pak vypnout motor, par minut pockat a znovu nastartovat a auto jede alespon normalne. kdyz doleju novou destilku, a mam proud pod 200mA, pak sporeni probiha za podminek uvedenych vyse. Drobek


Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zvrat poznání

Příspěvek od Iv »

Vážené osazenstvo, nedalo mně to, protože přišel konečně jeden zajímavý zvrat!!!!!
Cituji:
Majkl 20.6.2011 Pokud to má sloužit jako kondenzátor éteru(nebo něčeho jiného), který se pak vybíjí do vzduchu či vodních par, tak by to mělo logiku!!!!
Drobek: 20.6.2011 ..Pokud je odběr dráťáku pod 200mA, pak mi to spoří....

Jestli toto Vás netrkne, tak už nic. Prchám, Majklovi a Drobkovi děkuji, to už je za mnou, ale jsem rád, že dva chlapíci zde mají "fištron". To stejné probíhá i u UFek, ale za pomoci nasycené vzdušné vlhkosti zmíněné energie od UFka. Voda tuto energii jímá, viď Pokr(Kolemjdoucí) a Slávku, jak říkáš "Mráko.... už si nevzpomenu na ten Tvůj název přesně !!!!!!!


Svůj šírák odhazuji vdál a letím zpět ke hvězdám. (Cyrano)
Uživatelský avatar
Slavek Krepelka
Zasloužilý člen
Příspěvky: 6292
Registrován: ned 07 bře 2010 3:35
Bydliště: Ottawa, Canada, dočas. Praha
Dal: 2432 poděkování
Dostal: 3249 poděkování

Re: RE:

Příspěvek od Slavek Krepelka »

Majkl1 píše:...... proč zkoušet něco, co již mohl zkusit někdo jiný a označit jako "nefunkční"
Nazdar Majkl,

Až se Ti podaří někdy v životě postrojit něco velice zajímavě funkčního, o čem si řekněš, že takovou fušeřinu umotáš kdykoliv a za čas se k tomu vrátíš, materiály z originálu desetkrát použité a znehodnocené na jiných pokusech, umotáš to znova ... a znova ... a znova a ... ale už nemáš přesně ty materiály, které jsi použil dříve, co jsi ohnul přes kliku od dveří už tak prostě z nějakého záhadného důvodu přesně ohnout nejde a ani si to vlastně přesně ani nepamatuješ a ono to prostě nefachá a nefachá a nefachá, pak Ti snad dojde, že nefunkční ubastlené udělátko není důkazem nefunkčnosti principu, či "stejného" udělátka. Pokud se osobně nepřesvědčíš, že se někdo ve svém udělátku dopustil podvodu a nevyřešíš jakého, nemáš se na čem vrtět kromě své víry v něčí neomylnost, nebo omylnost, nebo cokoliv, ale vždy jenom víru.

Ahoj, Slávek.


Je-li tvá přítomnost ve výhni okolností, vyuč se kovářem své budoucnosti.
Uživatelský avatar
Slavek Krepelka
Zasloužilý člen
Příspěvky: 6292
Registrován: ned 07 bře 2010 3:35
Bydliště: Ottawa, Canada, dočas. Praha
Dal: 2432 poděkování
Dostal: 3249 poděkování

Re: Zvrat poznání

Příspěvek od Slavek Krepelka »

Iv píše: Vážené osazenstvo, nedalo mně to, protože přišel konečně jeden zajímavý zvrat!!!!!
Cituji:
Majkl 20.6.2011 Pokud to má sloužit jako kondenzátor éteru(nebo něčeho jiného), který se pak vybíjí do vzduchu či vodních par, tak by to mělo logiku!!!!
Drobek: 20.6.2011 ..Pokud je odběr dráťáku pod 200mA, pak mi to spoří....

Jestli toto Vás netrkne, tak už nic. Prchám, Majklovi a Drobkovi děkuji, to už je za mnou, ale jsem rád, že dva chlapíci zde mají "fištron". To stejné probíhá i u UFek, ale za pomoci nasycené vzdušné vlhkosti zmíněné energie od UFka. Voda tuto energii jímá, viď Pokr(Kolemjdoucí) a Slávku, jak říkáš "Mráko.... už si nevzpomenu na ten Tvůj název přesně !!!!!!!
Nazdar Ivane, :D

Mrakonič. Dodání mrako-orgonu (frekvence polí vody odpařené) jak kapalné vodě, tak asi i palivu, docílí (asi) lepší výpar paliva ve válci a definitivně odpar kapalné vody vzduchu která je přítomna ať už díky počasí, nebo podmínkám v sání. Individuální výsledky jsou pak navíc zkreslené osobností řidiče, elektronickým znečištěním (EM sajrajt) lokality a počasím vůbec. Dá se to klasifikovat jako ekvivalent sotva fungující J cell.

Přeloženo do Češtiny, odpařování je funkcí jednak kompletností složek molekulárních polí dané látky a jednak teplotou a obě cesty odpařování jsou platnou fyzikou, akorát že neprozíraví fyzikové se toho "polního" děsej jak papež návratu Krista, nevědí jak by to měřili, počítali, kvantifikovali a zprasili, proto křičí "faul".

Nice to see you Iv, děkuju za kopanec :lol: Ahoj, Slávek.

P.S. co takhle tedy obalit potrubí jenom polštářem ze špón?
PS2 a že jsem dneska před dvěma hodinama půl hodiny studoval kam do toho kraťoučkého sacího potrubí na Lincolnu nacpat ufko :laugh: :laugh:
PS3 špóny zásadně nemagnetické, možná i plastikové, ! žádnej ! nerez. Hliník, měď , mosaz, cokoliv bez železa, nebo niklu. Ještě bych ty piliny namastil olejem.
PS4 dalším stádiem by bylo to vyndat z pod kapoty na střechu a svést do ufka, nebo dalšího balíku špón kabelem.
PS5 magnetismus to orgonové uplete do copánků a tím to orgonové není k disposici jako jednotlivé orgonové prostorové frekvence :D 8) Zde je kámen úrazu špatně vyžíhaných Jcell trubek.
PS6 nacpat ty špony do bedny před vzduchovým filtrem a s bednou před masku :shock:
PS7 VDG, statika .... už leta tvrdím, že statická elektřina, molekulární pole tkzv. Van der Waals, gravitace a orgon je jedno a totéž, ale různě polárně uspořádané, takže, statická elektrika podle této mé dedukce dokáže asi dodat odpařovací frekvence za určitých podmínek také, hmm, muselo by se to nějak depolarizovat, hmm, zase asi ty špony, které by v té polaritě mohly nadělat pěknou paseku.
PS8, kdo je to ten Chocholoušek :dknow: :baby: :help: :laugh:
Naposledy upravil(a) Slavek Krepelka dne úte 21 čer 2011 3:04, celkem upraveno 1 x.


Je-li tvá přítomnost ve výhni okolností, vyuč se kovářem své budoucnosti.
Uživatelský avatar
Slavek Krepelka
Zasloužilý člen
Příspěvky: 6292
Registrován: ned 07 bře 2010 3:35
Bydliště: Ottawa, Canada, dočas. Praha
Dal: 2432 poděkování
Dostal: 3249 poděkování

PS9

Příspěvek od Slavek Krepelka »

A jak je to s tou hromadou bavlněných mastných hadrů a samo-vznícením?

:D Slávek.


Je-li tvá přítomnost ve výhni okolností, vyuč se kovářem své budoucnosti.
Odpovědět

Zpět na „Sao“