Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde... Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní.Více zde...
gewo píše:...nikdo z těchto "xpertů" na JC nejezdí!
Pokus se pochopit o čem se mluví v tom článku.
Ono by to šlo za předpokladu, že by šlo o elektromobil s poměrně malou baterií, kterou by dobíjel miniaturní spalovací motor o plusmínus konstantních otáčkách, kterej by živil zase JC.
Nebo zase plácám?
Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Palo píše:
Ono by to šlo za předpokladu, že by šlo o elektromobil s poměrně malou baterií, kterou by dobíjel miniaturní spalovací motor o plusmínus konstantních otáčkách, kterej by živil zase JC.
Nebo zase plácám?
Jo, plácáš.. Proč by ji živil? Finta je v tom, že po oživení trvajícím asi 15 sekund se (+) pól odpojí a JC pracuje bez něj! Ty opravdu nečteš pozorně...
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
gewo píše:Jo, plácáš.. Proč by ji živil? Finta je v tom, že po oživení trvajícím asi 15 sekund se (+) pól odpojí a JC pracuje bez něj! Ty opravdu nečteš pozorně...
Napsal jsem to trochu chaticky...
Jde mi o to, že JC je údajně problém "vysávat" podle potřeby otáček motoru. Tzn. že JC by měl jet za stejných otáček. Tzn. pokud bysme měli příliš velkou buňku, museli bysme "odpšouknout" to, co přebývá ven. Tzn. mohlo by to být nebezpečné.
Proto bych volil elektromobil s tím, že by neměl tunu baterií, ale jen malou, kterou by dobíjel malý spalovací motor, běžící na JC.
Naposledy upravil(a) Palo dne pon 04 pro 2006 9:31, celkem upraveno 1 x.
Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Palo píše:...je údajně problém "vysávat" podle potřeby otáček motoru...
Stavím na tom, že vývin plynu je plusmínus potřebný konstantní, aby se předešlo nespolehlivosti buňky – alespoň podle toho, co se píše (už nevím kde)...
Píšu to jako reakci na to, že "nikdo na JC nejezdí" – z těch, co to mají funkční...
Ještě pro přesnost:
JOE CELL => spalovací motorek => baterie => elektromotor automobilu
Už je to jasnější?
Nemáme žádnou vládu, jen nepostižitelnou mafii.
Co si můžeš ověřit, si ověř. Ulhaných byznysmanů jsou hromady.
Palo píše:...je údajně problém "vysávat" podle potřeby otáček motoru...
Stavím na tom, že vývin plynu je plusmínus potřebný konstantní, aby se předešlo nespolehlivosti buňky – alespoň podle toho, co se píše (už nevím kde)...
Píšu to jako reakci na to, že "nikdo na JC nejezdí" – z těch, co to mají funkční...
Ještě pro přesnost:
JOE CELL => spalovací motorek => baterie => elektromotor automobilu
Už je to jasnější?
Z filmů, na kterých vystupuje přímo Joe, a tyto beru jako základ, na rozdíl od pozdějších rádoby úvah "znalců", je naprosto jednoznačně zřejmé, že článek naopak velmi bystře raguje na změny vyvolávané odsáváním! Jednou navozená nerovnováha mezi H+ a OH- se při dodržení jistých podmínek stává "normou", kterou se článek snaží udržet. Po odsátí dávky H+ proto okamžitě vzniká další, přičemž "hladina" se vyrovnává pomocí záporného pólu. Toto vyrovnávání probíhá oběma směry!
Představ si na (-) baňku plnou elektronů spojenou s článkem trubičkou. V článku musí být určitý poměr. Jakmile tam tredy ubudou, baňka je doplní, a když jich je moc, jsou do ní naopak vytlačeny. (-) přitom neznamená, že je někde něčeho méně! Naopak, znamená to, že tento pól má nadbytek částic se záporným nábojem. A protože celá ta věc není o elektrickém proudu, ale o statické elektřině, můžeme se na baterii dívat jako na zdroj dvou samostatných kvalit, které nemusí být nutně svedeny dohromady...
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Palo píše:Jen tedy nechápu otázku, proč na JC tedy nejezdí...
To je právě ono! Protože všichni plácají o orgonu a "pozitivní bioenergii" či přišli s blbostí, že "orgon proudí zacpanou trubkou a sytí hliníkový blok motoru..." apod., a přitom jim úplně uniká to podstatné.
Proto jsem tady dal článek, který, podle mého názoru, podchycuje jádro věci. Jsem přesvědčen o tom, že pokud se někdo přidrží této teorie a nebude spoléhat na náhodu, musí být úspěšný. Pravidla jsou jasná - použít správný materiál, vyčistit vodu a navodit v ní nerovnováhu, zabránit vyzkratování článku a držet ho co nejdále od zdrojů elektromagnetického rušení (alternátor!). Aby to pracovalo, je nezbytně nutné umístit vstup z článku do Venturiho trubice karburátoru tam, kde je největší podtlak. Používané systémy mají podtlakový port k posilovači brzd... například.
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
No sláva! Je to jistě kloudnější teorie než orgonová. Tak doteď jsem o nějaké kavitaci a těhle efektech plazmy neměl ani páru. No není nad to si rozšířit obzory jak ve fyzice tak přírodních energiích:) Takže jako malý testík by stačilo spojit kostru auta se zemí a šlus, nenastartujeme. To jsem tedy zvědav. Možná by bylo dobré založit nové téma: Kde sehnat decentní gumové rukavice.
Gewo, zapomněls dodat link na originál.
Což takhle vysoké napětí dodávat uměle? Spojit JC s elektretem? Nebo po zapnutí zapalování zařídit pár VN pulsů, které rychle nabijí kostru?
Celý tento experiment ma dosť zaujal. Na nedefinovateľné častice na "O"toľko používané velmi neverím, ale dalo by sa to vysvetliť aj vedeckejšie a aj fungovať.
Z toho co somm tu čítal, je jasné, že elektrolýza musí rozkladať vodu, aspoň na začiatku pri pripojení napätia. Trochu som dumal, aká elektrochémia sa tam deje. Aby bežala, musí byť voda vodíva. Prírodné vody obsahujú čo to minerálov, čo zvyšuje vodivosť na rádovo stovky milisiemensov. Ale ak sa pridáva sóda (hydrogénuhličitan sódny - jedlá sóda, alebo uhličitan sódny - sóda na pranie, je úplne jedno ktorá tam je, asi jedlá je možno lepšia) tak ten sa tiež rozkladá na oxid uhličitý, ktorý vyhučí ako zo sódovej vody. (Kde je diskusia o množstve pridaných látok?) Voľný sodíkový katión tam vytvára hydroxid. Ten spôsobuje zásaditosť vody. Pridodzene obsiahnuté minerály vo vode sa vyzrážajú ako uhličitan vápenatý a horečnatý a okrem toho strhnú aj neaké organické látky, proste vodný kameň. Z toho všetkého je tam ten bordel. Hydroxid sódny a zvyšok CO2, ktorý zostal rospustený sa po odpojení prúdu začne znova zlučovať na soľ - sódu a to generuje zvyškové napätie na článku. Aj ked sa nepridá sóda, tak prirodzený výskyt minerál by to spôsobil, len prúd by bol oveľa nižší. Pridaním octu sa to trochu komplikuje, pretože ocot bude reagovať so sódov na octan sódny. Ten sa tiež rozkladá ale uvoľnený octanový anión nemôže unikať vo forme plynu. Z toho čo viem, by sa malo pri Joe Cell dariť oddeliť vodíkový katión H+ bez toho aby vznikol molekulárny vodík H2. Ak sa takýto vodíkový katión (v podstate len protón, extrémne nestabilný, citlivý na magnetické pole, reagujúci temer zo všetkým) dostane do válca a príde elektrický výboj zo sviečky tak eneria uvolnená len pri tom musí byť ohromná a následne ešte vzniknutý vodík zhorý so vzuchom na vodu, čo je tiež energeticky výdatné. Finta Fň je vyrobiť voľný radikálny vodík H+. Na to aby inheď nereagoval pri elektróde tam musí byť čo najmenej voľných aniónov a elektónov z katódy. Preto si myslím, že do vody by sa malo cpať toho čo najmenej. Určite by som použil kvalitnú destilovanú vodu. Je potrebné ju samozrejme "zvodivostniť". Je tam dobré dať len kyselinotvornú látku, ktoprá bude ako katión mať H+, aby sa posunula chemická rovnováha pri elektrolýze, rozhodne nič zásadité. normálne by stačilo pár mililitrov kyseliny sírovej, ale voľný SO4- anión je dosť agresívny. Ale možno to nerez vydrží. Možno by bolo dobré použiť koloidné kovy - striebro, zlato. Ale by sa asi rýchlo oxidovali.Ale bez platiny, ta je výborný katalizátor reakcie vodíka a kyslíka a všetok vodík by vyhorel skôž než by vznikol. Možno nejaké floroderiváty kys. ocotvej. tie oveľa lepšie disociujú ako kys. octová. Podtlak pri nasávaní valca by mohol vytrhávať vodík z roztoku skôr než stihne prijať elektrón. Ale to samozrejme, že len z povrchových vrstiev. to čo vidno na videách. Vysoké cells nemajú asi efekt, skôr je to otázka plochy povrchu kvapaliny. to by sa dalo presne rozpracovať a prepočítať. Neviem, aký podtlak piest vytvorí vo valci motora. Skúšal už niekto použiť oddelené komory? Sústredné komory oddelené izolantom na dne bez možnosti prúdenia kvapaliny medzi komorami?
A ešte čo s kyslíkov znikajúcim na anóde? Ak by sa podarilo stabyzovať vynikajúci OH- anión, žiaden by sa neuvoľnoval. Prítomnosťou OH- aniónov na anóde zabezpečí jej stálu polaritu aj po odpojení prúdu a tým by mohla pokračovať elektrolýza. Stále malé napätie, rádovo do 10 V by tento stav výrazne stabilizoval. Voľný vodík H2 je ľahčí ako vyduch, takže by mal hneť súpať hore. OH- by reakciou s vodou dával vodu aj plynný kyslík O2. Ta hmla čo je vidno na videách podľa mna vzniká s vodnej pary, ktorá kondenzuje pretože pri podtlaku sa adiabaticky ochladí plyn nad hladinou a teplá para sa zrazí. Teplo vznika vždy pri prúdení prúdu vodičom, ale to asi všetci vieme. Celá sranda je podla mna založená na posúvaní chemickej rovnováhy vplyvom podtlaku vo valcoch. S tým súvisí aj posun zážihu. No a kto si myslí že toto je úlpný blud, nech si otvorí učebnicu biochémie a prečíta si niečo o tom, ako vzniká kyslík pri fotosyntéze a ako funguje energetika v mitochondriách pri bunkovom dýchaní. A ked to vedia robiť všetky biologické bunky v prírode, tak to možno pôjde naučiť aj nerezovú bunku. Môžme podumať a všetkým hodne zdaru.