Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Moje "škodovka" na vodík!

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Ještě pro Nováka....

Příspěvek od Mim »

A co kyslíko-vodíkové sváření? Zkus o tom přemýšlet... :lol: Redukce plamene se provádí přiměšováním plynu s menší rychlostí hoření...Nic? :idea: Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvoutakt

Příspěvek od Merlin »

Mým záměrem je změřit poměry mezi příkonem a výkonem, na to mi obyčejný dvoutakt stačí a v okamžiku, kdy budu mít jasno počítám s tím, že si vyrobím dvoutakt se stálou náplní a externím plněním
Souhlasím, to by mohlo a asi bude fungovat mnohem lépe než čtyřtakt. Dvoutakt se "vstřikováním", tedy bez využití klasického plnění klikovou skříní, může být skutečně průlomová věc. V tom Ti držím palce. Co se normálního dvoutaktu týče, říkám nadále NE. Lidé s povahou a nervy pyrotechnika to ovšem vidí jinak :D

Nediv se, že jsi mne vyděsil, ale mám před sebou memento – kamaráda, výzkumníka ze Slovenska, který má přezdívku "Devětšrám". A to jen v obličeji, ostatní se nepočítají... Ten jeden a nejhlubší má těsně u oka, odkud mu z lícní kosti vytáhli kus hliníku z maďarského tlakového hrnce. Jestli si s tím tedy i přesto hodláš hrát, měj ten motor za pěkně tlustým štítem, když ho dáváš do chodu.
Vím, co ten prevít dovede v uzavřeném prostoru a nerad se trmácím po pohřbech... A propos, jistě víš, co dělá kyslík ve spojení s mastnotou.

Máš někde odkaz na ty australské motory?


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
PŘÍTEL

Re: pro MIMA

Příspěvek od PŘÍTEL »

ZDRAVÍM MIME TO JAK SI TADY PSAL ŽE S TIM CHCEŠ JEZDIT S TOU ŠKODOVKOU TAK BACHA SLYŠEL JSEM, ŽE KDYŽ TI TO NAJDOU V AUTĚ TAK JE TO POKUTA ZA TŘI MILIONY Kč .TAK NEVÍM CO JE NA TOM PRAVDY ALE BACHA NA NĚ NA TY PARCHANTY.PREJ ŽE JE TO ZASAH DO MOTORU A TAK DAL A TO JE ZAKAZANÝ.NO ALE AT SI ŘÍKAJ CO CHTĚJÍ STEJNĚ NA TO BUDEM JAZDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: JINAK UŽ TO BUDU MÍT HOTOVO JEN NĚJAKY UPRAVY NO A PAK TU ELEKTRONIKU POKUD JI BUDU POTŘEBOVAT.


Peter

Dvoutakt

Příspěvek od Peter »

''A propos, jistě víš, co dělá kyslík ve spojení s mastnotou.''
Při tlakovém plnění kyslíku do letadel se mazal kompresor glycerínem.
Otázka pro všechny co tomu rozumí. Je možné použít u motoru s uzavřeným okruhem mazání glycerín?


Novák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 407
Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
Bydliště: Praha
Dostal: 2 poděkování

Příspěvek od Novák »

Český článek dvoutaktu s výkyvným klínovým pístem

http://www.idragons.cz/view.php?cisloclanku=2006031502

Pokud jsem někde udělal chybu,tak na tý adres to najdete.


kutill

dvoutakt

Příspěvek od kutill »

Novák píše:Český článek dvoutaktu s výkyvným klínovým pístem

http://www.idragons.cz/viw.php?cisloclanku=2006031502

Pokud jsem někde udělal chybu,tak na tý adres to najdete.
Tak jsem se na to juknul, zase něco co jsem neznal= je škoda umřít blbé!
Vypadá to nadějně.


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: dvoutakt

Příspěvek od Merlin »

Uff... Díky za odkaz!
Jeden jen čumí, co se dá dělat s moderními materiály.

Tohle vypadá také dobře, ale je mimo naše dosavadní snažení


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Iv
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1080
Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
Dostal: 8 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pro Novák

Příspěvek od Iv »

To, že vodík hoří skoro neviditelně máš pravdu,ale stačí osvětlit LED diodou(polarizovaným světlem) a už jsem viděl plamen jasně(stačí i ta malá na zapalovači).


kutil
Zasloužilý člen
Příspěvky: 766
Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
Bydliště: Morava
Dal: 48 poděkování
Dostal: 269 poděkování

stránka není dostupná

Příspěvek od kutil »

Mimo téma (offtopic)
chlapi, když se nemohu někam dostat, napíši si nebo zkopíruji někam tu adresu kam se nemohu dostat.
Potom umaži konec a ponechám základní stránku, ta se zpravidla otevře vždy!
Potom otevřu v té stránce jakýkoliv článek a v adrese umažu číslo článku a dosadím to, které potřebuji otevřít. V 99% se mi to daří.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Pro Nováka

Příspěvek od Ilem »

Tak ten dvoutakt mě také velice zajímá. Mám doma jednoho Wartburka a velice o tom uvažuji. Přimazávání není takový problém - měly to už předválečné motorky - lil se do nich čistý benzín a přimazávání se řešilo vstřikováním oleje do karburátoru. Dnes existují firmy, které dělají přestvby wartburků na LPG - také to musí řešit. Wartburk je vhodný z toho důvodu, že nemá ventily - tudíž není nutné shánět drahá maziva, aby nezkorodovaly jejich vodítka. S tím souvisí otázka, co myslíš nastavením rozvodů. Ještě jsem neviděl dvoutakt, který by měl rozvody. Jediné, co se musí seřídit je předstih, aby to byl zástih.
Větší strach mám ale ze směsi kyslíku a vodíku v karteru. Uvažoval jsem o jakémsi elektrostatickém rozlučovači, aby záporný kyslík šel ven a kladné vodíky do motoru. Ale třeba jsi dál, tak se pochlub!!!
Já ještě nic konkrétního nemám. Teď sháním starší motor na pokusy, protože ten můj má najeto 50 000, tak bych ho nerad zničil.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Už mi to jede a je to velice zajímavé :P


Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro Nováka

Příspěvek od Merlin »

Ilem píše:Teď sháním starší motor na pokusy, protože ten můj má najeto 50 000, tak bych ho nerad zničil.
Škoda, že jsi tak daleko. U mne se povaluje celý agregát z 353...


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Mazání dvoutaktů, atd....

Příspěvek od Mim »

Osobně bych doporučil spoustu publikací, které jsou k mání v knihovně Technického muzea v Praze. Najdeš toho tam kopec a za války se skutečně již jezdilo na dvoutakty s různými plyny....od svítiplynu, přes methan, acethylen atd. Je to docela hodně poučné....Jako začátek bych ti ale radil sekačku....zní to možná divně, ale dvoutaktní i čtyřtaktní sekačku seženeš na zimu do pětistovky na inzerát, motor bude v dobrém stavu a na počátek pokusů se spalovacím motorem to bohatě stačí...navíc nemusíš mít přehnaně výkonný elektrolyzer a nebezpečí úrazu je menší....Přemýšlej o tom...Já tak začínal a poznatky se vyplácejí! Mim


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

Mime díky, sekačka je dobrý nápad. Je s ní lehčí manipulace. Geve (nebo Gevo - nevím, podle jakého vzoru se skloňuješ), pokud máš agregát z W353 a můžeš ho postrádat, odhaduji, že tak do měsíce stejně pojedu do Ostravy. Takže zas takový problém ta dálka není.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Merlin
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1764
Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
Bydliště: Severní Morava
Dostal: 54 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Merlin »

Klidně Ti to nachystám na hromádku. Budu rád, když se toho zbavím.
Ale nevím jestli ke mně trefíš, když Ti dělá problém opsat správně čtyři písmena... :D

Neskloňuji se... ;)
Naposledy upravil(a) Merlin dne pát 27 říj 2006 13:40, celkem upraveno 2 x.


The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“