Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Moje "škodovka" na vodík!
- Mim
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 855
- Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
- Bydliště: Plzeň
- Dostal: 3 poděkování
Ještě pro Nováka....
A co kyslíko-vodíkové sváření? Zkus o tom přemýšlet... Redukce plamene se provádí přiměšováním plynu s menší rychlostí hoření...Nic? Mim
Však ono to půjde!!!
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvoutakt
Souhlasím, to by mohlo a asi bude fungovat mnohem lépe než čtyřtakt. Dvoutakt se "vstřikováním", tedy bez využití klasického plnění klikovou skříní, může být skutečně průlomová věc. V tom Ti držím palce. Co se normálního dvoutaktu týče, říkám nadále NE. Lidé s povahou a nervy pyrotechnika to ovšem vidí jinakMým záměrem je změřit poměry mezi příkonem a výkonem, na to mi obyčejný dvoutakt stačí a v okamžiku, kdy budu mít jasno počítám s tím, že si vyrobím dvoutakt se stálou náplní a externím plněním
Nediv se, že jsi mne vyděsil, ale mám před sebou memento – kamaráda, výzkumníka ze Slovenska, který má přezdívku "Devětšrám". A to jen v obličeji, ostatní se nepočítají... Ten jeden a nejhlubší má těsně u oka, odkud mu z lícní kosti vytáhli kus hliníku z maďarského tlakového hrnce. Jestli si s tím tedy i přesto hodláš hrát, měj ten motor za pěkně tlustým štítem, když ho dáváš do chodu.
Vím, co ten prevít dovede v uzavřeném prostoru a nerad se trmácím po pohřbech... A propos, jistě víš, co dělá kyslík ve spojení s mastnotou.
Máš někde odkaz na ty australské motory?
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
Re: pro MIMA
ZDRAVÍM MIME TO JAK SI TADY PSAL ŽE S TIM CHCEŠ JEZDIT S TOU ŠKODOVKOU TAK BACHA SLYŠEL JSEM, ŽE KDYŽ TI TO NAJDOU V AUTĚ TAK JE TO POKUTA ZA TŘI MILIONY Kč .TAK NEVÍM CO JE NA TOM PRAVDY ALE BACHA NA NĚ NA TY PARCHANTY.PREJ ŽE JE TO ZASAH DO MOTORU A TAK DAL A TO JE ZAKAZANÝ.NO ALE AT SI ŘÍKAJ CO CHTĚJÍ STEJNĚ NA TO BUDEM JAZDIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JINAK UŽ TO BUDU MÍT HOTOVO JEN NĚJAKY UPRAVY NO A PAK TU ELEKTRONIKU POKUD JI BUDU POTŘEBOVAT.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 407
- Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
- Bydliště: Praha
- Dostal: 2 poděkování
Český článek dvoutaktu s výkyvným klínovým pístem
http://www.idragons.cz/view.php?cisloclanku=2006031502
Pokud jsem někde udělal chybu,tak na tý adres to najdete.
http://www.idragons.cz/view.php?cisloclanku=2006031502
Pokud jsem někde udělal chybu,tak na tý adres to najdete.
dvoutakt
Tak jsem se na to juknul, zase něco co jsem neznal= je škoda umřít blbé!Novák píše:Český článek dvoutaktu s výkyvným klínovým pístem
http://www.idragons.cz/viw.php?cisloclanku=2006031502
Pokud jsem někde udělal chybu,tak na tý adres to najdete.
Vypadá to nadějně.
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: dvoutakt
Uff... Díky za odkaz!
Jeden jen čumí, co se dá dělat s moderními materiály.
Tohle vypadá také dobře, ale je mimo naše dosavadní snažení
Jeden jen čumí, co se dá dělat s moderními materiály.
Tohle vypadá také dobře, ale je mimo naše dosavadní snažení
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
- Iv
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1080
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
- Dostal: 8 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Pro Novák
To, že vodík hoří skoro neviditelně máš pravdu,ale stačí osvětlit LED diodou(polarizovaným světlem) a už jsem viděl plamen jasně(stačí i ta malá na zapalovači).
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 766
- Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
- Bydliště: Morava
- Dal: 48 poděkování
- Dostal: 269 poděkování
stránka není dostupná
Mimo téma (offtopic)
chlapi, když se nemohu někam dostat, napíši si nebo zkopíruji někam tu adresu kam se nemohu dostat.
Potom umaži konec a ponechám základní stránku, ta se zpravidla otevře vždy!
Potom otevřu v té stránce jakýkoliv článek a v adrese umažu číslo článku a dosadím to, které potřebuji otevřít. V 99% se mi to daří.
Potom umaži konec a ponechám základní stránku, ta se zpravidla otevře vždy!
Potom otevřu v té stránce jakýkoliv článek a v adrese umažu číslo článku a dosadím to, které potřebuji otevřít. V 99% se mi to daří.
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Pro Nováka
Tak ten dvoutakt mě také velice zajímá. Mám doma jednoho Wartburka a velice o tom uvažuji. Přimazávání není takový problém - měly to už předválečné motorky - lil se do nich čistý benzín a přimazávání se řešilo vstřikováním oleje do karburátoru. Dnes existují firmy, které dělají přestvby wartburků na LPG - také to musí řešit. Wartburk je vhodný z toho důvodu, že nemá ventily - tudíž není nutné shánět drahá maziva, aby nezkorodovaly jejich vodítka. S tím souvisí otázka, co myslíš nastavením rozvodů. Ještě jsem neviděl dvoutakt, který by měl rozvody. Jediné, co se musí seřídit je předstih, aby to byl zástih.
Větší strach mám ale ze směsi kyslíku a vodíku v karteru. Uvažoval jsem o jakémsi elektrostatickém rozlučovači, aby záporný kyslík šel ven a kladné vodíky do motoru. Ale třeba jsi dál, tak se pochlub!!!
Já ještě nic konkrétního nemám. Teď sháním starší motor na pokusy, protože ten můj má najeto 50 000, tak bych ho nerad zničil.
Větší strach mám ale ze směsi kyslíku a vodíku v karteru. Uvažoval jsem o jakémsi elektrostatickém rozlučovači, aby záporný kyslík šel ven a kladné vodíky do motoru. Ale třeba jsi dál, tak se pochlub!!!
Já ještě nic konkrétního nemám. Teď sháním starší motor na pokusy, protože ten můj má najeto 50 000, tak bych ho nerad zničil.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pro Nováka
Škoda, že jsi tak daleko. U mne se povaluje celý agregát z 353...Ilem píše:Teď sháním starší motor na pokusy, protože ten můj má najeto 50 000, tak bych ho nerad zničil.
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
- Mim
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 855
- Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
- Bydliště: Plzeň
- Dostal: 3 poděkování
Mazání dvoutaktů, atd....
Osobně bych doporučil spoustu publikací, které jsou k mání v knihovně Technického muzea v Praze. Najdeš toho tam kopec a za války se skutečně již jezdilo na dvoutakty s různými plyny....od svítiplynu, přes methan, acethylen atd. Je to docela hodně poučné....Jako začátek bych ti ale radil sekačku....zní to možná divně, ale dvoutaktní i čtyřtaktní sekačku seženeš na zimu do pětistovky na inzerát, motor bude v dobrém stavu a na počátek pokusů se spalovacím motorem to bohatě stačí...navíc nemusíš mít přehnaně výkonný elektrolyzer a nebezpečí úrazu je menší....Přemýšlej o tom...Já tak začínal a poznatky se vyplácejí! Mim
Však ono to půjde!!!
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Klidně Ti to nachystám na hromádku. Budu rád, když se toho zbavím.
Ale nevím jestli ke mně trefíš, když Ti dělá problém opsat správně čtyři písmena...
Neskloňuji se...
Ale nevím jestli ke mně trefíš, když Ti dělá problém opsat správně čtyři písmena...
Neskloňuji se...
Naposledy upravil(a) Merlin dne pát 27 říj 2006 13:40, celkem upraveno 2 x.
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------