sao píše:
Ps: Asi budu muset udělat nějakou Stavebnici pro Ty , kteří si to nemají možnost udělat a rádi by taky okusili požitek z jízdy .
Myslim, že to neni blbej nápad. Plast z laseru, sada šroubků, lepidlo/silikon, nádoba a předmotat drát ..
.. - pak budou i tuleňům stačit holé ruce na dodělání TR.
PS ev. přibal bubler/hadičky/spojky a máš to rovnou v aute za pár minut.
ten si nic nenamotá, kdo si nenamotá, ten si nepřipojí, a kdo si nepřipojí
tomu se to musí udělat, a komu se to musí udělat, ten za to nestojí.......
Ledaže by slíbil, že si to na vlastní nebezpečí připojí, a bude rád , že nemusel makat.
K.
Sao myslím si , že je to dobrí nápad . No keďže aj Karol m nieje daleko od ,,pravdy" , dobrím kompromisom by ból asi nejaký ,,polotovar", lebo je fakt , že kto si to osobne ,,neošahá" , tak ani neuverí . No a potom tie reklacie ... Pepe
Ludvas píše:Zdravim všechny
nevim jestli mužu nebo se jenom chci radovat z funkčni věci, po prvni nádrži motor dostává novou charakteristiku táhne neunavně až do červeneho což se předtím bez vykonové díry ke konci otačkoměru nekonalo,běži tišeji, a o cca 50km byl nečekaně překonan zatim muj rekordni dojezd na nadrž.
Už to tu několikrát bylo napsané - někomu to jede jinému ne.Já osobně jsem vyzkoušel deskový vyvíječ.Dráťák s 1cm mezerami, dráťák s 3mm mezerami a ještě jednu zmenšenou variantu, kterou mi SAO osobně schválil na srazu.Zkoušel jsem pulsní regulaci i napájení na přímo.Proud 20A i 0,03A.S bublerem i bez bubleru.Se zpětným ventilem i bez.Zapojení před klapkou i za klapkou.
Kromě různé uspory paliva (1l - 0l) jsem nic jiného nedosáhl-natož pak ůplně jiné charakteristiky chodu motoru.
Přikláněl bych se k tomu, aby lidé jimž to očividně běhá neskrývali svá tajemství a popostrčili nás bádavé a chtivé.....Nikdo tu neškemrá ani nechce zázraky - jen pravdu a fakta.
carpy.t píše:Já osobně jsem vyzkoušel deskový vyvíječ.Dráťák s 1cm mezerami, dráťák s 3mm mezerami a ještě jednu zmenšenou variantu, kterou mi SAO osobně schválil na srazu.Zkoušel jsem pulsní regulaci i napájení na přímo.Proud 20A i 0,03A.S bublerem i bez bubleru.Se zpětným ventilem i bez.Zapojení před klapkou i za klapkou.
Kromě různé uspory paliva (1l - 0l) jsem nic jiného nedosáhl-natož pak ůplně jiné charakteristiky chodu motoru.
Carpy
Jak dlouho to testuješ v různých režimech Ono si to tak nějak musí sednout, Jedna nádrž na to nestačí.
Carpy[/quote]Jak dlouho to testuješ v různých režimech Ono si to tak nějak musí sednout, Jedna nádrž na to nestačí.[/quote]
Ač mohu se jevit jako zelenáč - různé varianty zkouším od května tohoto roku....cca 3500Km dodám:Motor 1.2i převodovka ECVT (automat-variator) průmerná spotřeba 8l/100Km
carpy.t píše:
Ač mohu se jevit jako zelenáč - různé varianty zkouším od května tohoto roku....cca 3500Km dodám:Motor 1.2i převodovka ECVT (automat-variator) průmerná spotřeba 8l/100Km
Napadá mě, že problém by mohl být právě ve variátoru. Nikdy jsem s ním nejel, takže se jedná !pouze! o doměnku. Obávám se, že s variátorem se nedá dobře docílit lehká noha. Odpovídá tomu i spotřeba. 8l/100km se mi zdá na obsah 1,2 docela dost.
[/quote]Napadá mě, že problém by mohl být právě ve variátoru. Nikdy jsem s ním nejel, takže se jedná !pouze! o doměnku. Obávám se, že s variátorem se nedá dobře docílit lehká noha.[/quote]
V tomhle problém nebude.
Dodáži jed plynule při 1,5tis.ot/min od 0 - 60Km/h což na město stačí.....
je to jako jízda na čtyřkolce......žrout je to protože je to 3ří válec .... a tahám ssebou další 2 poloosy + diferák na zadní náprave (vypínatelná 4x4)
To nevysvětluje můj neůspěch!!
I tak díky za reakci :-)
Litr benzínu počítej jako daň za 4x4 a litr daň za variátor. Jsi na reálných 6 litrech na 100. To je slušná spotřeba. koresponduje to s mojí osobní zkušeností se suzuki swift, jednovaječným dvojčetem.Přirozeně předohrab a přímo řazená.Všude samé daně..............Jestli je pohon 4x4 odpojitelný je irelevantní, spotřeba se nemění. Pouze se supluje nepřítomnost mezinápravového diferenciálu.
Stavebnice = polotovar --- aspoň tak to chápu já -- možná su blbé , ale stavebnice je stavebnice a přes to nejede vlak . Je to stejné jako stavebnice letadélka , kterou jsme jako kluci lepili a pak to tomu , kdo už s tím měl nějaké zkušenosti lítalo a druhému pak nezbývalo nic jiného , než si to naštudovat , aby taky on mohl vzlétnout k oblakům .
Takže mám na myslí stavebnici jako takovou , to znamená i s návodem na její sestavení -- jak už to tak u stavebnic bývá .
No a když se teda jedná o tu naši voděnku , tak nepředpokládám a prakticky je to zhola nemožné , aby to chtěl a stavěl člověk , kterej o tom nic neví , protože by to byla jenom zbytečná investice .
Ve své podstatě je to jak s Robertkem . U něho pokud nedodržíte předepsané použití a nevíte jak s ním zacházet , tak Vám asi těžko bude někdo vysvětlovat , jaké je to pošušňáníčko o požitku ani nemluvě , aspoň tak to říkají .
Kurňa ---------- nějak mi nejde na rozum , proč musím furt všechno tak polopaticky rozepisovat , když je to snad každému , kdo něco stavěl jasné .
Karel m
Kdo si nevyvrtá dírky ten si nic nenamotá, kdo si nenamotá, ten si nepřipojí, a kdo si nepřipojí
tomu se to musí udělat, a komu se to musí udělat, ten za to nestojí.......
Ledaže by slíbil, že si to na vlastní nebezpečí připojí, a bude rád , že nemusel makat.
Ke Kadlíkovi –
když je to teda ta stavebnice , tak si to musím namotat -- jasné . Musím si to i připojit – jasné . Dále pak už jsi to jen zbagatelizoval , protože ten člověk si musí sehnat vhodnou nádobu , samozřejmě doporučím přesně model , do kterého to pasuje , aby to bylo nejenom bezpečné , ale taky aby odpadnul třeba problém s průchodkama atd atd.
Takže toto a spoustu dalších věcí bez toho bude muset naštudovat ………..
pepe
Sao myslím si , že je to dobrí nápad . No keďže aj Karol m nieje daleko od ,,pravdy" , dobrím kompromisom by ból asi nejaký ,,polotovar", lebo je fakt , že kto si to osobne ,,neošahá" , tak ani neuverí . No a potom tie reklacie
No a potom už jenom Pepe , ale to už jsem vlastně řekl Kadlíkovi , takže není co dodávat .
Teďka mě tak napadla taková jedná fráze , podobná Kadlíkově odpovědi :
Kdo lže -- ten krade
A kdo krade , tak dokáže i zabít .
A vůbec --- nic se nebude stavebnicovat -- a hotovo . Úplně jsem přestal mít chuť . Raději jedu za La prokonzultovat další model , protože moje nové autínko už čeká a pomlaskává si , ba co dím , přímo si D model chrochtá a těší se na něho . Stojí tady celé smutné na Peršanovém koberci a jenom smutně kouká na kamaráda , který jich měl už šest nasazených .
Taky chce být bujným ořem , který zlehka přeskakuje překážky , protože se už stydí za svou spotřebu 12 litrů a lenost , se kterou se plazí po silnicích .
Iv ho už sice mlsně okukoval a chválil jeho vzezření , ---- ale motoricky !! ---- a La to poznal , protože jsme jeli z Prahy spolu , je na tom chudák víc jak prachbídně .
Když se zadaří , tak to teďka prubnu při výjezdu za Pegem a Pištou , bratru nějakých 400km .
Nebo žebych i za Vrankou ??
Ahoj Sao, neměřil jsem , nefotil jsem ...neb jsem tam nebyl sám, vláčel jsem náklad jak velbloud a bylo tam mraky lidí, až jsem se divil kdo je to v pátek ve dvanáct hodin v Praze vůbec v práci , nebylo tam kde zaparkovat...
Ale pojedu tam buď v pátek nebo do příští středy znovu - vyfotím naměřím...
Ostatní se nikdo skoro nevyjádřil ale je to holt na mně
Tak jo
Kdo něco chce určitě se zeptá, dyť je to snadný.
Taky může být stavebnice jenom jako návod, kde je vše popsáno a je napsáno:
Tímto zařízením lze uspořit pouze tehdy, pokud si ho na vlastní nebezpečí
namontujete do vozidla, nebo přimontujete do topení.
Tak o toto mi teda docela šlo kamarádi.
Hovgh.
U Rouska na nám bří synků Praha mají asi 8 druhů vhodných doziček.
K.
pepe
Sao myslím si , že je to dobrí nápad . No keďže aj Karol m nieje daleko od ,,pravdy" , dobrím kompromisom by ból asi nejaký ,,polotovar", lebo je fakt , že kto si to osobne ,,neošahá" , tak ani neuverí . No a potom tie reklacie
No a potom už jenom Pepe , ale to už jsem vlastně řekl Kadlíkovi , takže není co dodávat .
Teďka mě tak napadla taková jedná fráze , podobná Kadlíkově odpovědi :
Kdo lže -- ten krade
A kdo krade , tak dokáže i zabít .
Sao aj keď moja poznámka bola mienená k dobru veci , tak prestovšetko vidím že ťa ešte stále baví do mňa ,,kopať" (viď tvoje posledné vety na moju adresu) . V pohode , nech je po tvojom . Kedže si to Ty sám zas začal , tak ja to už len dokončím . Nejak ti ušlo , kto z nás dvoch ból ,,nachytaní na hruškách". Mimochodom ani v prípade jednovaječných dvojčat neplatí ,,Podla seba súdim ťeba''. S tebou žialbohu z mojej strani fakt už nie je o čom . Pepe
Milej Pepe
Tentokrát vůbec nevím o čem píšeš a ani jsem to nepochopil -- nějak jsi si to špatně vyložil , protože jsem v tom tentokrát nevině .
Prosím Vás všechny , kdož k tomu chtějí něco říct , nebo si to taky někdo špatně vyložil napište .
Pepo – udělali jsme přece tlustou Čáru za vším a já to nehodlám porušovat a ani do Tebe , či do někoho jiného „“kopat „“ .
Nechceš snad po mě , abych rozebíral větné souvětí a jeho jasnou návaznost a posloupnost , na kterou si dávám pozor . Teďka mě tak z Tvé strany připadne , že jsi si našel na mě hůl a chceš mě bít hlava nehlava .
Nevím , jak bych Ti to ještě mohl líp napsat .
Sao , asi už mám naozaj na teba nejakú averziu (priznám sa ti , že nielen na teba) , takže bude asi najlepšie a to nielen pre nás ak spravím raz a pre vždy hrubú čiaru . Aby som do budúcna predišiel zbytočním a nikam nevedúcim ,,ťahaniciam" medzi nami dvoma , od teraz už nebudem vstupovať a ani reagovať na nič čo sa týka téjto časti fora (Sao) alebo tvojho nicku a to ani tu , ani v inóm vlákne . Takže vedz , že celé to už možeš hodiť v pohode za hlavu . Pepe
Teď jsi teda fakt netrefil hřebík na hlavičku – asi tak o půl metru -- , ale Tvé rozhodnutí je Tvé rozhodnutí .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tak jsem si liboval , jak to pěkně začalo -- Ách jo -- .
Karel m píše:Ostatní se nikdo skoro nevyjádřil ale je to holt na mně
Tak jo
Kdo něco chce určitě se zeptá, dyť je to snadný.
Taky může být stavebnice jenom jako návod, kde je vše popsáno a je napsáno:
Tímto zařízením lze uspořit pouze tehdy, pokud si ho na vlastní nebezpečí
namontujete do vozidla, nebo přimontujete do topení.
Tak o toto mi teda docela šlo kamarádi.
Hovgh.
U Rouska na nám bří synků Praha mají asi 8 druhů vhodných doziček.
K.
Kadlíku Kadlíku -- moc dobře vím , jak jsi to už samého začátku myslel a děkuji Ti za vyčerpávající odpověď . Takže slyšeli jste Kadlíka , jak se to má správně dělat a jak se má přemýšlet a činit . Vezměte si jeho slova k srdci , protože je to člověk moudrý a moc dobře ví , o čem mluví , notabéne je starší jak já a jeho moudra musím respektovat .
Tam nade mnou mě Pepe trošku , teda trošku víc a vcelku neprávem osočil , ale já ho mám stejně rád , jako i Vás ostatní a žádnou zášť , či averzi k němu necítím spíš naopak .
Sic z mého hlediska a na mou osobu nechal nadmíru prchlivost cloumat Svým majestátem žel , takový je život a musíme ho (ten život) brát takový , jaký je .
Tentokrát si dovolím já -- Odhodit svůj širák v dál -- a doufám , že ho na Slovači zachytnu , ještě než dopadne u Pišty do bazénu .
Teď jenom doufám , že mě Pišta nachystá vodu z Artéské studny , protože jenom tak se Kotvičník z jeho zahrádky správně vyluhuje a má pak ty nejblahodárnější účinky na náš organizmus .
Joj Kotvičník --- to je panečku věda .
Kdyby jste jenom věděli , -- s jakou láskou ho pěstuje a co tomu věnuje času .
Ty jeho překrásné večery nad šálkem voňavého a zároveň léčebného moku .
Bych se Vám tak přiznal -- tak tam vlastně jedu kvůli tomu a hlavně proto , že tam někteří z Vás taky přijedou na pokec o životě jako takovém .
V zimě , až bude hodně sněhu , --- a bude pěkně mrznout , pojedu zase kousek za Blavu , kde v Šírém to poli Vřídlo z matičky země prýští a vnořím se do jeho lůna .