spaceball,
na videu, které jsi přiložil, je Bulava. A toto video absolutně nijak nekoresponduje s jevem, o kterém se tu bavíme.
Jedno není druhé. Co se týče statických obrázků, nevím, jestli jsi koukal na včerejší doplnění mého článku,
přidal jsem tam videozáznam, na kterém je jev zdokumentován poměrně přehledně. (Tady na vlákně
jsem se o tomto nově přidaném videu zmínil.) Navíc sice nejsem profesionální fotograf, ale o době expozice,
fotografování a úpravě fotografií také něco vím a ten spirálovitý úkaz v žádném případě není tvořen kouřem.
Existuje příliš fotografií z různých vzdáleností nebo různého přiblížení. Minimálně by spirála
musela být celkově deformována povětrnostními podmínkami, ale máme tady poměrně vysokou přesnost jejího vinutí
a to by retuše, expoziční doby a úpravy fotografií nedokázaly. Stačí si postupně prohlédnout všechny fotografie,
které mám v článku a ten videozáznam. Třeba fotografie tady dole.. ..je tam dobře zřetelná jemná a velice přesná spirála
a v takové vzdálenosti od středu... ...celé je to s tím kouřem vyloučeno, ale když tedy o tom stejně vznikají dohady,
tak v takovéhle vzdálenosti od středu by si dým ve volném vzduchu v žádném případě neudržel tak
přesný tvar.. dávno by se nám rozmazal po obloze..
Jinak ten Fresnel nebo Newtonovy interfereční kroužky tu také postrádají souvislost, jak už psal aNONym,
jedná se o jasnou spirálu a navíc si neumím představit, jaké aspekty by musely být dodrženy,
aby se v atmosféře takové jevy vůbec děly, ale to už je věc jiná..
martin11,
rád tě zase vidím. Ono se o zelených mužíčkách dá spekulovat až do Tramtárie,
ale spíš mi jde o to, že z hlediska fyziky tu máme jev, který nemá obdoby a možná
je to něco hodně velkého.. Třeba tak velkého, že bychom se k těm zeleným mužíčkám
nebo k něčemu podobnému nakonec dostali. A vadí mi, že někdo lže jako když tiskne,
aby před námi takovou věc schoval. Nepotřebuji senzaci, na kterou bych se potřeboval upnout,